//
کدخبر: ۳۱۸۰۲۶ //

کاروان‌ جدید تانکرهای آبرسان سپاه به خوزستان رسید

فرمانده سپاه خوزستان گفت: یک کاروان شامل ۳۰ تانکر آبرسان به خوزستان رسیده و کاروان دوم هم به استان اعزام شده است.

کاروان‌ جدید تانکرهای آبرسان سپاه به خوزستان رسید
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه خوزستان امشب در‌مرحله اول اعزام تانکرهای آب سپاه های استانی به مناطق کم‌آب خوزستان، اظهار کرد: در پی بروز مشکلات بی آبی ارسال تانکرهای آب از سوی سپاه خوزستان شرب انجام شد و همچنان ادامه دارد.
 ‌
 ‌وی گفت: با دستور فرمانده کل سپاه به سپاه‌های استانی در حال حاضر گروه اول تانکرها به خوزستان رسیده و آماده اعزام به دشت‌آزادگان است؛ مرحله اول شامل ۳۰ دستگاه تانکر است که می‌توانند ۵۰۰ هزار لیتر حمل کنند.
 ‌
فرمانده سپاه خوزستان بیان کرد: گروه دیگر تانکرها در مسیر هستند و برای رسیدگی به مشکل آب مردم کمک خواهند کرد؛ بسیج و سپاه همراه با مسوولان استانی، با همه توان در کنار مردم ایستاده است.

وی با بیان اینکه یکی از موضوعات پیگیری شده افزایش دبی رودخانه کرخه بود که انجام شده و باز درحال افزایش است، عنوان کرد: برخی نقاط فرسودگی لوله وجود دارد که درحد بضاعت خودمان در این زمینه به آبفا کمک کردیم و در نقاطی درحال لوله‌گذاری است تا بتواند بخشی از مشکلات مردم را حل کند.

شاهوار پور با اشاره به اینکه تانکرهای آبرسانی راه حلی موقتی و اضطراری است، افزود: با توجه به گرمی هوا و شرایط موجود، تانکرها تا زمانی که مردم نیاز داشته باشند، حضور خواهند داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۸۰۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان