//
کدخبر: ۳۱۷۹۵۳ //

کلنگ احداث مدرسه خیری ۱۵ کلاسه شهرستان جوانرود به زمین زده شد

به همت آستان قدس رضوی و با مشارکت اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه و خیرین، عملیات اجرایی مدرسه ۱۵ کلاسه امام رضا (ع) در شهرستان جوانرود آغاز شد.

کلنگ احداث مدرسه خیری 15 کلاسه شهرستان جوانرود به زمین زده شد
به گزارش فرتاک نیوز،

در این مراسم که با حضور مدیرعامل بنیاد کرامت، دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه، امامان جمعه شهرستان های پاوه و جوانرود، فرماندار جوانرود، مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان، رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان و شهرستان جوانرود، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه ومسئولان استانی و شهرستانی در شهرستان جوانرود برگزار گردید، کلنگ احداث مدرسه ظفر در این شهرستان به زمین زده شد.

 مدیرعامل بنیاد کرامت در آیین کلنگ زنی این مدرسه گفت: ابتدا قرار بود به همت آستان قدس رضوی مدرسه ۶ کلاسه با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در شهرستان جوانرود احداث شود اما با مشورت و همت خیرین عزیز ، فرماندار و اداره کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه این مدرسه ۶ کلاسه به ۱۵ کلاسه تبدیل شد و هدیه ای به مردم خوب این دیار است.

محمدحسین استادآقا افزود: آستان قدس رضوی با توجه به اینکه مسئولیت اجرایی ندارد اما از آن باب که ما هم وظیفه مسئولیت اجتماعی و ارائه خدمات به مردم را داریم و پیرو منویات مقام معظم رهبری به مردم عزیز کشورمان خدمات رسانی می کند.

 امام جمعه جوانرود نیز در این مراسم از خدمات آستان قدس رضوی و خیرین قدردانی کرد. ماموستا ملا احمد فخری افزود: مدرسه سازی صدقه جاریه و ذخیره اخروی است.

امام جمعه پاه هم با تقدیر از خدمات آستان قدس رضوی و خیرین و اداره کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه با ساخت مدارس ایمن پس از زلزله افزود: برای تحول و ارتقا کارایی نظام در همه عرصه‌ها به حضور مردم نیاز داریم و اگر مشارکت سازنده فراهم شود در آن عرصه پیشرفت می‌کنیم.

مهندس نظری مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه هم  گفت: مدرسه ۱۵ کلاسه امام رضا (ع )در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۳۵۰مترمربع و با زیربنای ۲هزار مترمربع با مشارکت آستان قدس رضوی احداث می شود. مرزبان نظری افزود: این مدرسه طی ۱۸ ماه به بهره برداری می رسد.

رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه نیز گفت :در زلزله آبان ۹۶ تعداد ۸۴ باب مدرسه در این استان تخریب شد.

افتخاری افزود: در حال حاضر در آستانه ساخت ۳۲۰ مدرسه در استان کرمانشاه هستیم که این مهم محقق نمیشد مگر با از خودگذشتگی و تلاش شبانه روزی مجموعه مدیریت و کارکنان اداره کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه که امروز شاهد به ثمر نشستن زحمات این عزیزان در جای جای استان هستیم.

  گفتنی است در پایان این مراسم از مدیرعامل بنیاد کرامت و خیرین مدرسه ساز تجلیل شد

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۷۹۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان