//
کدخبر: ۳۱۷۹۵۱ //

‍ ‍ زن کلاهبردار در دام پلیس آگاهی کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک زن کلاهبردار توسط پلیس آگاهی و کشف 35 میلیارد ریال طلاجات مسروقه از مخفیگاه وی در شهر "کرمانشاه" خبر داد.

‍ ‍ زن کلاهبردار در دام پلیس آگاهی کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: پس از وصول یک مورد پرونده کلاهبرداری با ارزش میلیاردی به پلیس آگاهی استان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: فرد شاکی پرونده به ماموران اعلام کرد پس از درج آگهی فروش 90 گرم طلا در شبکه های مجازی، زن جوانی با وی تماس گرفته و پس از توافق بر سر قیمت به مبلغ 970 میلیون ریال آنها را تحویل داده و فرد کلاهبردار نیز به ظاهر همین مبلغ را به کارت بنده واریز و پس از چند لحظه پیامک واریزی نیز ارسال شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: فرد مال باخته پس از مراجعه به بانک جهت دریافت وجه نقد متوجه می شود هیچ پولی به حسابش واریز نشده و مورد کلاهبرداری قرار گرفته و طلاهایش به سرقت رفته است.

سردار جاویدان تصریح کرد: با دریافت این گزارش، کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تحقیقات گسترده خود را آغاز و در خلال آن متوجه شدند شخص دیگری نیز شکایت مشابهی در پلیس فتا علیه متهم مطرح کرده است.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه و با همکاری ماموران پلیس فتا محل سکونت فرد کلاهبردار را که با شناسایی طعمه های خود پس از جلب اعتماد آنها، اقدام به دریافت طلاجات و سکه هایشان می کرد و سپس در برنامه ای جعلی روی گوشی تلفن همراه وانمود می کرد مبلغ را به حسابشان واریز کرده شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین در بازرسی های انجام شده 88 گرم طلا، 15 عدد سکه تمام بهار و 20 عدد ربع سکه سرقتی که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به 35 میلیارد ریال می رسد، کشف شد.

سردار جاویدان در پایان با اشاره به اعتراف کلاهبردار دستگیر شده به جرایم خود، از شهروندانی که با این روش مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند خواست برای شکایت به پلیس آگاهی کرمانشاه مراجعه کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۷۹۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان