//
کدخبر: ۳۱۷۲۲۶ //
‍ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ثلاث باباجانی

آغاز عملیات بهسازی محور تازه آباد به شیخ صله

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ثلاث باباجانی گفت: عملیات روکش آسفالت و بهسازی محور ترانزیتی تازه آباد به شیخ صله در حوزه استحفاظی شهرستان ثلاث باباجانی آعاز شد.

آغاز عملیات بهسازی محور تازه آباد به شیخ صله
به گزارش فرتاک نیوز،

حسن سهرابی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ثلاث باباجانی افزود: عملیات اجرایی بهسازی محور تازه آباد به شیخ صله به طول ۱۰ کیلومتر و در ۲ لایه رگلاژی سه سانتی‌متری و یک لایه پنج سانتی‌متری انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: طول مسیر تازه آباد به شیخ صله ۴۳ کیلومتر است که با توجه به ضرورت اجرای پروژه، بهسازی ۱۰ کیلومتر آن در دستور کار قرار گرفته است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ثلاث باباجانی اضافه کرد: این پروژه مقرر بود در سال گذشته اجرایی شود اما بدلیل عدم شرکت پیمانکار وارد فاز اجرایی نشد و با پیمان سپاری مجدد، عملیات اجرایی پروژه آغاز شد است.

سهرابی اظهار داشت: محور تازه آباد به شیخ صله یکی از محورهای ترانزیتی استان کرمانشاه است و روزانه شاهد تردد بیش از ۲۰۰ کامیون و تریلر در این محور به سمت بازارچه مرزی شیخ صله هستیم.

بازارچه مرزی شیخ صله در فاصله ۴۵ کیلومتری شهر تازه آباد مرکز شهرستان ثلاث باباجانی قرار گرفته و این شهرستان ۴۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد، فعالیت تجاری و بازرگانی در بازارچه شیخ صله انجام می‌شود، این بازارچه با توجه به همسایگی کشور عراق به عنوان مرکزی برای مراوده اقتصادی در چند سال گذشته نقش مهمی در اقتصاد شهرستان داشته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۷۲۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان