//
کدخبر: ۳۱۵۳۵۹ //

داماد زاهدانی در شب عروسی بازداشت شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از بازداشت ۹ نفر به دلیل بی‌توجهی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونا در زاهدان خبر داد.

داماد زاهدانی در شب عروسی بازداشت شد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، سیدمحمد هاشمی شهری  با بیان اینکه بر اساس مصوبات ستادهای ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا، فعالیت تالارهای عروسی و تجمع جمعیت در شهرهای با وضعیت قرمز ممنوع است، اظهار داشت:  در گشت مشترک دستگاه‌های نظارتی بر نحوه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اماکن عمومی و کسب و کار، یکی از تالارهای عروسی در شهر زاهدان با وجود اطلاع‌رسانی‌ها، مشغول به فعالیت بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: در این رابطه از سمت دادیار حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان به داماد و منشی تالار تذکر داده شد، اما داماد و خانواده آن بی‌توجه به تذکر، بر ادامه برگزاری مراسم پافشاری کردند و در همین راستا داماد و هفت نفر از اعضای خانواده‌اش به همراه منشی تالار دستگیر و روانه بازداشتگاه شدند.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای این نظارت‌ها ارتقاء امنیت اجتماعی است، گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا از برگزاری هرگونه مراسم و تجمعات عزا و عروسی ممانعت به عمل می‌آید و متخلفین با اخطار و جریمه قانونی مواجهه خواهند شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا نیازمند مشارکت و همراهی مردم استان است، در این راستا از مردم فهمیم استان می‌خواهیم همکاری لازم را نیروهای خدوم بهداشت و درمان داشته باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۳۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان