//
کدخبر: ۳۱۵۱۶۵ //

‎پلیس البرز: سارقان مامورنما را شناسایی کنید

رییس پلیس آگاهی البرز با انتشار تصاویر سارقان به عنف مامور نما، از شهروندان درخواست کرد چنانچه از سوی این افراد مورد سرقت قرار گرفته اند برای شناسایی متهمان و طرح شکایت به این اداره مراجعه کنند.

‎پلیس البرز: سارقان مامورنما را شناسایی کنید
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ  محمد نادربیگی اظهار داشت که در پی ارجاع یک فقره پرونده اخاذی و سرقت به عنف با پوشش ضابطان قضائی به پلیس آگاهی این استان، پیگیری موضوع در دستور کار اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت .
وی افزود: اقدامات اولیه برای  شناسایی سارقان آغاز شده و در بررسی های صورت گرفته مشخص شد که نامبردگان در یک گروه ۲ نفره با استفاده از بی سیم و دستبند قلابی ضمن تهدید شهروندان اقدام به سرقت لوازم با ارزش آن ها می کنند.
نادربیگی گفت  که با توجه به حساسیت موضوع، پرونده با شتاب بیشتر پیگیری شد و ماموران با اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت های شبانه روزی در نهایت یکی از متهمان را دستگیر و در پی اعترافات وی مبنی بر سرقت تحت پوشش مامور انتظامی با همدستی فرد دیگری، محل اختفاء متهم در محمدشهر کرج شناسایی شد.
وی خاطرنشان کرد: ماموران پس از اطمینان از حضور متهم در منزلش وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند و در بازرسی از محل، خودرو پرایدی که به وسیله آن  متهمان سرقت و اخاذی می کردند نیز کشف شد.
نادربیگی با اشاره به اینکه سارقان بسیار حرفه ای بوده و تاکنون فقط به ۲ فقره سرقت اعتراف کرده اند، یاداور شد: با توجه به احتمال سرقت های دیگر اعضای این باند از افراد متعدد، بازپرس شعبه ۱۴ دادسرای کرج ، دستور چاپ تصاویر بدون پوشش متهمان را در رسانه های جمعی صادر کرده است ، شهروندانی که به این شیوه و یا توسط این افراد مورد سرقت قرار گرفته اند درخواست می شود تا جهت پیگیری شکایت خود به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز واقع در میدان طالقانی کرج، مراجعه کنند .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۱۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان