//
کدخبر: ۳۱۴۸۹۶ //
در میلاد امام رضا (ع) و هفته قوه قضائیه انجام گرفت؛

آزادی ۸ زندانی به همت بسیج حقوقدانان کرمانشاه

در میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت و‌ هفته قوه قضائیه به همت سازمان بسیج حقوق دانان در کرمانشاه، در سومین مرحله آزادسازی زندانیان ۸ زندانی دارای محکومیت های مالی آزاد شدند.

آزادی ۸ زندانی به همت بسیج حقوقدانان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

به همت سازمان بسیج حقوق دانان در کرمانشاه سومین مرحله آزادسازی زندانیان دارای محکومیت های مالی در سال ۱۴۰۰ توسط سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه انجام شد.

در این مراسم که به مناسبت میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا علیه السلام برگزار شد ۸ نفر از زندانیان دارای محکومیت های مالی آزاد شده و بسته های معیشتی نیز به آنان اهدا شد.

  در این مراسم پوریانی،مدیرکل زندانهای استان کرمانشاه در سخنانی ضمن تشکر از اقدامات سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه در امر خیرخواهانه آزادسازی زندانیان اظهار داشت: از اقدامات بسیج حقوقدانان و رئیس سازمان بسیج حقوقدانان جناب آقای بهرامی پور و حقوق دانان بسیجی تشکر می کنم.

photo_2021-06-22_15-37-53

وی همچنین گفت: بسیج حقوقدانان همیشه پای کار بوده و همیشه مجموعه زندانها را یاری می کنند.

وی افزود: به دلیل شرایط اقتصادی حاکم بر کشور و کم شدن کمک به زندانیان بسیج حقوقدانان هم در سال ۹۸ و هم سه ماهه سال ۹۹ کمک حال زندان بوده و این ضعف را جبران نموده است.

 وی با توصیف اوضاع زندان افزود: زندان جدا از سلب آزادی، فرصت‌های زیادی را در خود دارد که از آن جمله می‌توان به برگزاری کلاس های قرآن و کلاس های متنوع دیگر ، ایجاد اشتغال ،  استفاده از کتابخانه ها که به لطف بسیج حقوقدانان ۵ هزار جلد کتاب نیز به آن ها اهدا شده است ، استفاده ازبرنامه های ورزشی و آموزشی و... که زندانیان باید از این فرصت‌ها‌ استفاده کنند.

 وی در خاتمه بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه را در سطح کشور سرآمد و پیشتاز دانست.

در ادامه این برنامه رییس سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه  ضمن تبریک تولد امام رئوف و هفته قوه قضائیه اظهار داشت: امروز در سومین مرحله نهضت آزاد سازی زندانیان به و مناسبت ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت امام رضا (ع) ۸ نفر از زندانیان محکومیت مالی آزاد و با بسته های معیشتی به کانون گرم خانواده برگشتند.

  رسول بهرامی پور در ادامه گفت: بسیج حقوق دانان در هر جایی که جهت گره گشایی از مشکلات مردم نیاز باشد با قاطعیت ورود پیدا خواهد کرد و افتخار می‌کنیم که در کنار سازمان زندانها به خدمت رسانی به زندانیان می پردازیم.

photo_2021-06-22_15-37-59

 وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران با وفایش اظهار داشت: منافقین کوردل عزیزانی را به شهادت رساندند که هر یک شخصیت ممتازی در انقلاب اسلامی بودند و شهید بهشتی در میان این شهدا برجسته بود و این اقدام منافقین و استکبار از مصادیق بارز حقوق بشر آمریکایی بود که در آستانه هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نیز هستیم.

مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه همچنین از حضور گروه جهادی حقوق دانان بسیجی جهت مشاوره حقوقی و معاضدت به زندانیان گفت و افزود: کادر پزشکی معاونت بهداشت و درمان سپاه استان نیز جهت خدمات پزشکی رایگان به ویژه امور دندانپزشکی در برنامه امروز به خدمت رسانی پرداختند.

در این مراسم مداح اهل بیت حاج یزدان ناصری به مولودی خوانی در وصف امام مهربانی ها پرداخت و به افرادی که نام آنها نام مبارک رضا بود کارت هدیه ای از طرف سازمان بسیج حقوق دانان اهدا شد و در پایان نیز احکام آزادی و بسته های معیشتی به ۸ نفر از زندانیان اهدا گردید

 گفتنی است طرح نهضت آزاد سازی زندانیان توسط سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه تا پایان سال ۱۴۰۰ ادامه دارد.

photo_2021-06-22_15-38-03

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۴۸۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان