//
کدخبر: ۲۳۵۸۳۹ //
رییس سازمان بسیج حقوقدانان کرمانشاه مطرح کرد:

پیگیری جنایت آمریکا در شهادت سردار سلیمانی توسط جامعه حقوقی

رییس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه گفت: جامعه حقوقی جنایت آمریکا در شهادت سردار سلیمانی را در مجامع بین‌المللی پیگیری می‌کند.

پیگیری جنایت آمریکا در شهادت سردار سلیمانی توسط جامعه حقوقی
به گزارش فرتاک نیوز،

رسول بهرامی پور در هیأت اندیشه ورز بسیج حقوقدانان استان که با موضوع «نقش سردار سلیمانی در ارتقای حقوق بشر اسلامی و مقابله با حقوق بشر آمریکایی» در دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه برگزار شد، ضمن تسلیت و تبریک شهادت این سردار رشید، اظهار داشت: اتفاقی که افتاد با هیچیک از قواعد بین‌المللی انطباق ندارد.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه افزود: جامعه حقوقی به منظور مقابله با تروریسم بین‌المللی و حمایت از حقوق بشر از تمام ظرفیت خود جهت پیگیری این موضوع در مجامع بین‌المللی استفاده خواهد کرد.

وی تصریح کرد: بر این اساس از طریق مجاری و مراجع ذیربط پیگیری حقوقی خواهیم کرد و نتیجه آن به اطلاع عموم رسانده خواهد شد.

بهرامی پور با بیان اینکه این اقدام تروریستی آمریکا، گذشته از آنکه نقض حاکمیت و استقلال سیاسی کشور عراق است، گفت: همچنین این اقدام به دور از قواعد بین المللی در کشور دیگر و بر خلاف توافقات حاکمیت سرزمینی اتفاق افتاد.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه بیان داشت: بر اساس قواعد و قوانین بین‌المللی دفاع مشروع، مطالبه‌گری و پاسخگویی به این اقدام کور تروریستی حق مسلم ایران است.

وی ادامه داد: این دشمن خبیث اسلام پس از این اقدام شرم‌آور فضای مجازی را که تصویر سردار را به سراسر دنیا مخابره می‌کرد، مسدود کرد.

بهرامی‌پور گفت: دشمنان بدانند شهید قاسم سلیمانی به مراتب خطرناک‌تر از قاسم سلیمانی خواهد بود و انتقام سختی خواهیم گرفت.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه افزود: تفکر این شهید بزرگوار در جامعه جاری و ساری خواهد بود و اجازه نخواهیم داد پرچم عدالتخواهی این بزرگوار بر زمین بیفتد.

وی به حضور پرشور و بی نظیر مردم در مراسم تشییع این شهید اشاره کرد و بیان داشت: با این اجتماع عظیم مردمی مسئولین بی بصیرت ما متوجه باشند که مردم به موقع خادم را از خائن تشخیص می‌دهند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۵۸۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان