//
کدخبر: ۳۱۴۸۷۵ //
معاون استاندار کرمانشاه:

مدیران نهایت تلاش خود را برای جذب کامل اعتبارات بکار گیرند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: مدیران باید تلاش کنند که اسناد خزانه اسلامی را به عنوان منابع تأمین مالی طرح های عمرانی سریعاً جذب کنند و در این راستا جدیت، اهتمام و تلاش شبانه روزی داشته باشند.

مدیران نهایت تلاش خود را برای جذب کامل اعتبارات بکار گیرند
به گزارش فرتاک نیوز،

"منوچهر فخری" امروز سه شنبه در جلسه بررسی عملکرد جذب اعتبارات اسناد خزانه اسلامی سال 1399 دستگاه های اجرایی استان، اظهار داشت: یکی از موضوعات بسیار مهم در استان تلاش برای جذب کامل اعتبارات است و مدیران باید نهایت تلاش خود را در این راستا بکار بگیرند و برگشت حتی یک ریال از این اعتبارات جفا در حق مردم استان است.

وی بیان داشت: مدیر دستگاه موظف است که با جدیت تمام برای جذب اعتبارات استان تلاش کند و اگر مدیری در این زمینه تلاش و پیگیری موثری نداشته باشد حتماً به مردم معرفی خواهد شد و این موضوع در تخصیص اعتبار سال جدید دستگاه کم کار هم موثر خواهد بود.

مقام عالی حوزه عمرانی استان وظیفه مدیران را تلاش و پیگیری برای انجام کارها عنوان کرد و گفت: مدیر باید پاسخگوی عملکرد و کارهای خود باشد و همه مدیران وظیفه دارند که در راستای اعتبارات سال گذشته تا 15 تیرماه سالجاری تلاش مضاعفی داشته باشند زیرا اگر حتی یک ریال از این اعتبارات برگشت بخورد آنرا جفا در حق مردم می دانیم.

فخری با بیان اینکه جلسه بررسی عملکرد جذب اعتبارات جلسه ای بسیار مهم است، گفت: در جلسه هفته آینده عملکرد تمام دستگاه ها بررسی خواهد شد و لذا تمام دستگاه ها باید تلاش کنند که جذب اعتبارات دستگاه های خود را به 100 درصد برسانند زیرا در اینصورت با مدیر کم به شدت برخورد خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۴۸۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان