//
کدخبر: ۳۱۳۹۲۸ //

‍ تامین امنیت انتخابات در کرمانشاه با حضور ۶ هزار نیروی پلیس

فرمانده انتظامی استان با اشاره به آمادگی پلیس برای تامین امینت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: برای این مهم 6 هزار نیرو که عمده انها در شعب اخذ رای مستقر خواهند بود به کارگیری می شوند.

‍ تامین امنیت انتخابات در کرمانشاه با حضور 6 هزار نیروی پلیس

سردار "علی اکبر جاویدان" در جلسه شور فرماندهان انتظامی استان کرمانشاه که با حضور مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: تمهیدات لازم برای پوشش امنیتی همه شعب اخذ رای چه در شهرها و چه روستاها اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج هم برای امنیت همه جانبه یک هزار و 942 شعبه اخذ رای به کمک پلیس خواهند آمد، گفت: امیدوارم با فراهم کردن امنیت لازم شاهد حضوری پرشور و گسترده در انتخابات باشیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه امنیت همواره خط قرمز پلیس بوده است، گفت: در عرصه انتخابات هم وضعیت به همین شکل بوده و نیروی انتظامی قاطعانه و بدون گذشت با افرادی که بخواهند کوچکترین اخلال و بی نظمی در جریان برگزاری این رویداد مهم ایجاد کنند، برخورد می کند.

به گزارش فرتاک نیوز، سردار جاویدان یادآوری کرد: هرچند تجربیات سال های گذشته و انتخابات برگزار شده به خوبی نشان می دهد حوزه های رای گیری در روز انتخابات جزو امن ترین نقاط بوده و همکاران مستقر در این شعب به خوبی نظم و امنیت محل رای گیری را تامین کرده اند.

وی تصریح کرد: به فضل الهی این بار و در انتخابات 28 خرداد نیز پلیس با اقتدار در صحنه حاضر خواهد شد و همکاران ما با همه توان و جدیت از آراء مردم که قرار است سرنوشت چهار سال آینده کشور و همچنین شهر و دیار خود را رقم بزنند، حراست و پاسداری می کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین انتخاب آقای مصری به عنوان نایب رییس مجلس را به وی و مردم کرمانشاه تبریک گفت و افزود: این انتخاب را باید به فال نیک گرفت چرا که بیانگر کفایت و کاردانی فرزندان این استان است که می توانند در حساس ترین پست های مدیریتی حضور یابند.

سردار جاویدان همچنین ابراز رضایت رهبر معظم انقلاب از عملکرد یک ساله مجلس را بیانگر فعالیت موثر و قابل قبول یک ساله نمایندگان دانست و ابراز امیدواری کرد وکلای مردم در مجلس بتوانند خدمات خوبی را در ادامه راه به مردم شریف ایران اسلامی ارائه کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۳۹۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان