//
کدخبر: ۳۱۳۶۶۹ //

‍ مامور پلیس راه کرمانشاه فرشته نجات کودک ۹ ساله شد

کودک 9 ساله ای که پس از وقوع سانحه رانندگی و ایجاد لخته خون در گلویش در آستانه خفگی و مرگ قرار داشت با حضور به موقع یکی از کارشناسان پلیس راه از مرگ نجات یافت.

‍ مامور پلیس راه کرمانشاه فرشته نجات کودک 9 ساله شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سرگرد "امیر کریمی" مامور و کارشناسان تصادفات پلیس راه استان کرمانشاه است که در خصوص اقدام خود و نجات جان کودک 9 ساله ای اظهار داشت: اخیرا حین گشتزنی در محور سراب نیلوفر متوجه خروج یک دستگاه خودروی سواری پراید از مسیر اصلی و برخورد آن با تیر برق حاشیه جاده شدم.

وی افزود: با مشاهه این صحنه خود را به خودرو آسیب دیده رسانده و مشاهده کردم راننده خانم به همراه 2 کودک در حاشیه جاده و کنار پراید روی زمین افتاده اند و پس از بررسی اورژانسی وضعیت آنها متوجه نفس کشیدن خانم و یکی از کودکان که دختر بچه ای حدودا 5 ساله بود شدم.

سرگرد کریمی تصریح کرد: با بررسی وضعیت پسربچه 9 ساله متوجه شدم نفس نمی کشد اما خوشبختانه هنوز نبض داشت و با توجه به تجربیات گذشته حدس زدم که ممکن است راه تنفسی اش مسدود شده باشد.

این مامور وظیفه شناس پلیس راه ادامه داد: از آنجایی که ممکن بود تا زمان رسیدن نیروهای اورژانس زمان برای نجات جان کودک از دست برود ابتدا دهان کودک را باز کردم که متوجه شدم مقدار زیادی خون در گلوی او جمع شده و حالت لخته پیدا کرده است و پس از آن کودک را به آرامی به پهلو برگردانده و سر کودک را به سمت پایین قرار دادم که همین باعث شد لخته های خون از دهانش خارج شود.

وی ادامه داد: پس از خارج شدن لخته های خود و باز شدن مجاری تنفسی، کودک شروع به نفس کشیدن کرد و سپس به گریه افتاد و پس از آن متوجه شدن خوشبختانه خطر رفع شده و کودک نجات پیدا کرده است.

سرگرد کریمی با بیان اینکه مادر و 2 کودک مصدومش توسط نیروهای اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند، گفت: خوشحالم توانستم جان کودکی را نجات داده و به وظیفه شرعی و قانونی خودم عمل کنم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۳۶۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان