//
کدخبر: ۳۱۲۶۸۱ //
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کرمانشاه:

فعالان فضای مجازی افسران نبرد با دشمنان انقلاب هستند/ شور آفرینی در انتخابات برعهده فضای مجازی است

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کرمانشاه گفت: رسانه ها و فعالان فضای مجازی افسران نبرد با دشمنان انقلاب هستند.

فعالان فضای مجازی افسران نبرد با دشمنان انقلاب هستند/ شور آفرینی در انتخابات برعهده فضای مجازی است
به گزارش فرتاک نیوز،

جلسه هم اندیشی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمانشاه با خبرنگاران و فعالان فضای مجازی استان با موضوع انتخابات امروز ( ۱۳ خرداد ماه) در سالن جلسات دادگستری کرمانشاه برگزار شد.

حمید بهرام زاده در ابتدای این جلسه اظهار کرد: به زودی ایران اسلامی شاهد رخدادی بزرگ به نام انتخابات خواهد بود که مشتمل بر تغییر دولت  است.

photo_2021-06-03_12-23-20

وی افزود: در شرایط کنونی جامعه و با توجه به رشد اینترنت و افزایش استفاده از شبکه های اجتماعی، فضای مجازی از رسانه ها پیشی گرفته و با توجه به شرایط کرونا و برچیده شدن تجمعات، فضای مجازی به عنوان فضای شور آفرینی معرفی شده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمانشاه گفت: هر چند مشکلات زیادی در جامعه امروز ما وجود دارد اما نباید این مشکلات زمینه دوری و قهر ملت از دولت را فراهم نماید و افراد از حق مسلم خود که حضور در انتخابات است محروم شوند.

  بهرام زاده تصریح کرد: دشمنان ما در رسانه های فارسی زبان معاند از فرصت ها استفاده می کنند و با انتشار حداکثری اخبار کذب باعث ایجاد تشنج و بد بینی در جامعه می شوند که در همین راستا رسانه های شناسنامه دار و کانالهای معتبر می‌توانند با رد این ادعاهای دروغین نقشه آنها را نقش بر آب کنند  و در این زمینه به تلاش و مشارکت رسانه ها و فعالان فضای مجازی نیازمندیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه باید برای بصیرت زایی دعوت استدلالی کنیم گفت: تفهیم و ترغیب حتی یک نفر در جامعه سبب تغییر خواهد شد و اگر مردم مطالبه گری نمایند حتی یک رای هم تاثیر گذار خواهد بود.

photo_2021-06-03_12-23-25

بهرام زاده رسانه ها و فعالان فضای مجازی را افسران نبرد در جبهه حق علیه باطل دانست و خاطر نشان کرد: با انتخاب اصلح مشکلات مردم رفع خواهد شد و مدیران فضای مجازی می‌تواند شاخص های انتخاب اصلح را به مردم معرفی نمایند و نقش قابل توجه ای در مقابله با دشمنان انقلاب داشته باشند.

وی در ادامه یکی اقدامات معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کرمانشاه در زمینه انتخابات را تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در استان اعلام کرد و گفت: در هر شهرستان دو شعبه دادیاری و دادگاه کیفری جهت رسیدگی به پرونده ها در نظر گرفته شده است.

بهرام زاده تعداد شعبه های دادیاری، بازپرسی، کیفری۲، تجدید نظر و دادگاه انقلاب در زمینه تخلفات انتخاباتی در سطح استان را ۲۷ شعبه عنوان کرد و افزود: به مدیران دستگاههای دولتی و سازمان ها و نیروهای مسلح تذکرات لازم داده شده است واستفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات کاندیداها ممنوع شده است.

وی از دیگر اقدامات انجام گرفته معاونت پیشگیری در زمینه جلوگیری از جرائم انتخاباتی را تشکیل ستاد جرائم انتخاباتی، تشکیل جلسه با فعالان فضای مجازی، برگزاری جلسه تعاملی بین قضات و ضابطان دستگاه قضایی ودعوت از مسئولین ستادهای انتخاباتی عنوان کرد.

photo_2021-06-03_12-23-30

بهرام زاده همچنین خرید و فروش رای،تقلب و تزویر در برگه های رای، رای دادن با شناسنامه جعلی و شناسنامه غیر، بیش از یکبار رای دادن، تقلب در شمارش آرا، توصیه و معرفی کاندیدا از سوی شعبه اخذ رای، دیوار نویسی و ایجاد رعب و وحشت در امر انتخابات را از جمله جرائم انتخاباتی دانست که با آن برخورد خواهد شد.

وی در پایان از تمامی رسانه ها و فعالان فضای مجازی شناسنامه دار در استان خواست با ترغیب و تشویق مردم به انتخاب اصلح باعث کاهش مشکلات در جامعه شوند و در نهایت صداقت و سلامت این افراد را به مردم معرفی نمایند تا شاهد مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات باشیم.

 خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۶۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان