//
کدخبر: ۲۴۶۱۴۲ //
‍ در تفاهم نامه سه جانبه معاونت فرهنگی شهرداری، دادگستری و مرکز وکلا مقرر شد؛

کانون صیانت از حقوق عامه در شهر کرمانشاه ایجاد می شود

بر اساس تفاهم نامه ی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه، معاونت فرهنگی دادگستری و مرکز وکلای قوه قضاییه تا پایان بهار ۹۹ کانون صیانت از حقوق عامه در کرمانشاه تاسیس می شود.

کانون صیانت از حقوق عامه در شهر کرمانشاه ایجاد می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

تفاهم نامه ی سه جانبه ای از سوی معاونین فرهنگی شهرداری و دادگستری و مرکز وکلای قوه قضاییه در راستای هم افزایی در حوزه ی حقوق عمومی و شهروندی امضا نمودند.

بر اساس این گزارش، مشارکت و هم افزایی بیشتر در زمینه ی اعتلای سطح علمی حقوق دانان، وکلا و دانش آموختگان رشته تحصیلی حقوق و نیز ایجاد بستر آموزش حقوق شهروندی به عامه ی مردم  از مفاد این تفاهم نامه می باشد.

گفتنی است، برگزاری کارگاه ها و سمینارهای آموزشی مرتبط و تبلیغات و اطلاع رسانی لازم  و توسعه بهداشت حقوقی، اعتلای سطح دانش حقوق عمومی در میان عموم مردم و اقناع نیازهای حقوقی شهروندان و استفاده از ظرفیت فرهنگسراهای شهرداری در راستای برپایی ڪلاسهای آموزش های حقوق تخصصی و عمومی از سایر موارد در تفاهم نامه است.

شایان ذکر می باشد، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و معاونت فرهنگی دادگستری با همکاری مرکز وکلا در سطح فرهنگسراها و مساجد شهر اقدام به ارائه مشاوره های حقوقی رایگان بر حسب نیاز خواهد نمود.

همچنین مقرر گردید خانواده پرسنل شاغل در دادگستری از تخفیف ۲۰ درصدی ثبت نام در کلاس های فرهنگسراهای شهرداری برخوردار شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۶۱۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان