//
کدخبر: ۳۱۲۵۸۸ //
مدیرکل فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه:

ظرفیت‌های فرهنگی برای مشارکت مردم کرمانشاه در انتخابات بکارگیری می‌شود

مدیرکل فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، ترغیب مردم برای حضور پرشور در انتخابات با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی موجود را یکی از وظایف این اداره کل دانست و اظهار امیدواری کرد با همکاری اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه بتوانیم حماسه تاریخی دیگری از مشارکت پرشور مردم در انتخابات خلق کنیم.

ظرفیت‌های فرهنگی برای مشارکت مردم کرمانشاه در انتخابات بکارگیری می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

«بهرام فاضلی» با عرض تسلیت به مناسبت در پیش بودن سالگرد شهادت امام جعفر صادق (ع) و سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، افزود: انتخابات یکی از مباحث مهم پیش‌رو است که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز قرار دارد.

 وی ادامه داد: ملت ایران در آستانه انتخابات خاص و حساس قرار دارد و امیدواریم به عنوان دستگاهی فرهنگی بتوانیم در حد توان به شکلی گام برداریم تا منویات مقام معظم رهبری برای حضور پرشور در انتخابات محقق شود.

 فاضلی تاکید کرد، این امر باید صرفنظر از نوع گرایش ها باشد و امیدواریم خیر ملت از خروجی صندوق های رای بیرون آید.

 فاضلی در بخش دیگر از سخنانش ادامه داد: از سال ۹۸ به بعد، برنامه های فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را تنظیم کردیم و برنامه امسال نیز تدوین و ارائه شده است و تحقق این برنامه ها به تامین عتبار نیاز دارد که پیگیر این مقوله هستیم.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: با تمام توان تلاش می کنیم تا ظرفیت ها را به کار بگیریم تا این ارگان بیشتر از پیش به اهداف خود برسد همانگونه که در همه شهرستان ها امکانات و مجتمع های ما در حال فعالیت است.

این مسوول یادآور شد، از سوی دیگر عملکرد رسانه موجب بالارفتن آگاهی مردم از این اقدامات می شود و باید از ظرفیت رسانه در راستای اطلاع رسانی اقدامات استفاده کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۵۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان