//
کدخبر: ۲۹۶۱۱۲ //
ذوب آهن سکوی پرتاپ

نام های مختلف برای برند ذوب آهن/گزینه سازی رسانه ها


نام های مختلف برای برند ذوب آهن/گزینه سازی رسانه ها
به گزارش فرتاک نیوز،

در روز هایی که شاید ذوب آهن اصفهان پر حاشیه ترین تیم لیگ برتر به حساب می آید وسیله خوبی برای مطرح کردن بعضی از نام های خارج از گود فوتبال شده است. به هرحال ذوب آهن اصفهان از ده بازی خود فقط هفت امتیاز بدست آورده و صحبت هایی مبنی بر جابجایی کادر فنی در حاشیه این تیم وجود دارد اما رحمان رضایی با قدرت تیم سایپا را آنالیز کرده و برای بازی روز جمعه آماده میشود.  شاید نتیجه نگرفتن ذوب آهن در این بازی شامل تغییراتی در ادامه راه برای این تیم ریشه دار فوتبال ایران بشود ولی نام بردن از مربیانی که به تازگی به علت ضعف نتبجه گیری و بن بست فنی از تیم های مختلف جدا شده اند یا خارج از گود لیگ برتر هستند،  فقط بر حاشیه های تیم ذوب آهن اصفهان اضافه خواهد کرد و تمرکز هواداران و کادر فنی این تیم را بر هم خواهد زد،  این یک موضـوع کاملا مشخص است که نام هایی همچون علیرضا منصوریان، مجید جلالی و ساکت الهامی تا این لحظه در باب مربیگری هیچ ارتباطی با باشگاه ذوب آهن نداشتن.

در هر صورت برای تغییرات در کادر ذوب آهن و یا اضافه شدن سرمربی باید تصمیم هیئت مدیره باشگاه و قطعا پس از بررسی مشخص عملکرد افراد برای این جابجایی در نظر گرفته شود.

گاندو های اصفهان جایی برای تصمیم اشتباه نخواهد داشت و سرنوشت این تیم در پس انتخابات گذشته نتیجه فعلی را به بار آورده که حاشیه سبز پوشان اصفهانی در این روزها بسیار زیاد شده است.

امید قاسمیان،خبرنگار ورزشی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۶۱۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان