//
کدخبر: ۳۱۱۴۰۰ //

ماینرهای غیرمجاز را لو دهید از شرکت برق کرمانشاه پاداش بگیرید

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۴ دستگاه ماینر کشف شده است، گفت: مردم درخواست داریم تا اگر اطلاعاتی از فعالیت بیت‌کوین‌ها در سطح استان دارند اعلام کنند و در ازای آن از شرکت پاداش بگیرند.

ماینرهای غیرمجاز را لو دهید از شرکت برق کرمانشاه پاداش بگیرید
به گزارش فرتاک نیوز،

 امیدعلی مرآتی امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: صنعت برق امسال تابستان خیلی سختی را پیش‌رو داریم.

وی ادامه داد: امسال به دلیلی کاهش نزولات آسمانی آب سدها کاهش یافته و حدود ۳ تا ۴ هزار مگاوات کمبود تولید در سدها صورت گرفته که علاوه بر آن افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی بار مصرفی در کل کشور و استان و همچنین استفاده غیرمجاز از بیت‌کوین‌ها، مشکلاتی را برای صنعت برق به وجود آورده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: در راستای مدیریت مصرف برق و جلوگیری از خاموشی، از مردم درخواست داریم تا اگر اطلاعاتی از فعالیت بیت‌کوین‌ها در سطح استان دارند اعلام کنند و در ازای آن از شرکت پاداش بگیرند و مطمئن باشند که نام آن‌ها نزد حراست شرکت به شکل محرمانه محفوظ خواهد ماند.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۳۴۰ دستگاه ماینر کشف شده است، افزود: امسال نیز تا به امروز ۳۴ دستگاه ماینر از سطح استان کشف شده است.

مراتی تصریح کرد: فعالیت بیت‌کوین‌های سطح استان غیرمجاز است و تاکنون کسی مجوزی از سازمان صنعت مبنی بر استفاده از بیت کوین به شرکت ما تحویل نداده است.

وی در پایان، گفت: با توجه به اینکه تابستان امسال خیلی سختی خواهد بود باید با همکاری مشترکان خانگی، دستگاه اجرایی و خدمات رسان و همچنین تیم مدیریتی استان از این سال سخت عبور کنیم، البته تفاهم‌نامه‌های زیادی را با مشترکان کشاورزی، صنعتی، تجاری، اداره‌ها و خانگی در راستای مدیریت مصرف منعقد شده تا با همکاری هم خاموشی با برنامه‌ای اعمال نشود.

منبع:فارس

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۱۴۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان