//
کدخبر: ۲۹۲۹۶۷ //
در مراسم قدردانی از دست اندرکاران پویش هرهفته الف-ب- ایران:

تقدیر وزیر نیرو از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه

مراسم قدردانی از دست اندرکاران پویش «هرهفته الف-ب- ایران» و رونمایی از کتاب «دلگرمی ها و همراهی» با ارتباط زنده وزیر نیرو با مدیران عامل صنعت آب و برق استان کرمانشاه به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد.

تقدیر وزیر نیرو از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه

 در این مراسم که برای قدردانی از تلاش‌های فعالان صنعت آب وبرق برگزار شد. وزیر نیرو جایگاه صنعت آب وبرق را به عنوان زیر بنای تولید، توسعه و امنیت کشور مهم برشمرد و گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران با اتکا به علم و ایمان فعالان و متخصصان این حوزه‌ها توانسته همه نقشه‌های شوم دشمنان قسم خورده خود را نقش بر آب کند.

به گزارش فرتاک نیوز، دکتر رضا اردکانیان با اشاره به افتتاح بیش از ۲۲۷ طرح در صنعت آب وبرق کشور در سال گذشته با اعتبار بیش از ۳۷ هزار میلیارد تومان، افزود: امسال نیز تا کنون ۱۷۰ طرح در این صنعت و با اعتبار بیش از ۵۱ هزار میلیارد تومان افتتاح شده‌است.

وی موفقیت وزارت نیرو در این زمینه را مرهون همکاری و همیاری همه ارکان نظام دانست و خاطر نشان کرد: سرمایه‌گذاری عظیمی در عرصه‌های مختلف صنعت آب وبرق کشور انجام شده است که تاثیر بسزایی در رونق و جهش تولید کشور خواهد داشت.

در این مراسم که به صورت همزمان با دیگر استان‌ها برگزار شد، از مهندس بازوند استاندار کرمانشاه و مهندس امیدعلی مرآتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، به پاس نقش آفرینی موثر و تلاش مستمر در حوزه برقرسانی مطمئن و پایدار به مردم استان کرمانشاه با اهدا لوح تقدیر و تندیس تشکر و قدردانی شد.

همچنین در پایان این مراسم از کتاب «دلگرمی ها و همراهی‌ها» با موضوع معرفی پروژه های پویش  «هرهفته الف-ب- ایران» که توسط وزارت نیرو تدوین شده‌است، رونمایی شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۲۹۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان