//
کدخبر: ۳۱۱۳۲۶ //
‍ در سال گذشته صورت گرفت؛

سرقت ۶ میلیارد تومانی تجهیزات راهداری از محورهای استان کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه گفت: طی سال گذشته بیش از ۶میلیارد تومان خسارت ناشی از سرقت تجهیزات راهداری شامل؛ تابلو و علائم ایمنی، ترانسفورماتور، کابل، تابلو روشنایی، چراغ های چشمک زن و... به محورهای استان وارد شده است.


سرقت ۶ میلیارد تومانی تجهیزات راهداری از محورهای استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس فریبرز کرمی گفت: میزان سرقت های صورت گرفته در سال ۹۹ را ۵ میلیارد و ۹۰۸ میلیون تومان اعلام و بیان کرد: از این میزان مبلغ ۲ میلیارد و ۱۵۵ میلیون تومان مربوط به سیستم روشنایی، ۴۸۸ میلیون تومان مربوط به حفاظ و ۳ میلیارد و ۲۶۵ میلیون تومان مربوط به تابلو و علایم ایمنی بوده است که اگر میزان تورم و افزایش قیمت کالا در سال را محاسبه نکنیم، میزان سرقت های صورت گرفته در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ مبلغ یک میلیارد تومان افزایش داشته است.  

وی تصریح کرد: طی سال ۹۸ نیز بیش از ۴۲۱ میلیون تومان خسارت به دنبال سرقت تجهیزات سیستم روشنایی در محورهای مواصلاتی استان وارد شد که آمار سال گذشته از رشد ۴۱۱ درصدی حکایت دارد.

کرمی گفت: همچنین خسارت ناشی از سرقت تجهیزات حفاظ شامل گاردیل و پایه آن در سطح جاده های استان طی سال گذشته بیش از ۴۸۸ میلیون تومان بوده است.

وی از خسارت سه میلیارد و ۳۶۵ میلیون تومانی به دنبال سرقت تجهیزات تابلو و علائم ایمنی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه خبر داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: طی سال ۹۸ نیز بیش از ۳۴۲میلیون تومان خسارت سرقت تجهیزات حفاظ و چهار میلیارد و ۲۱۷میلیون تومان تجهیزات تابلو و علائم ایمنی وارد شد.

این مسئول با بیان اینکه خاموشی ها و سرقت تابلوهای خطر و راهنمایی در جاده ها برای خودروها خطر آفرین است، گفت: از مردم درخواست داریم که درصورت مشاهده سرقت ها، سریعا با پلیس و یا تلفن گویای ۱۴۱ اداره راهداری تماس گرفته و گزارش سرقت را اعلام کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۱۳۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان