//
کدخبر: ۲۹۸۱۵۷ //
‍ کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه :

بازگشایی ۲۳۶ راه روستایی در استان کرمانشاه

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه ازبازگشایی ۲۳۶ راه روستایی در استان خبر داد.


بازگشایی ۲۳۶ راه روستایی در استان کرمانشاه

فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: در پی بارش‌های شبانه روز گذشته راه ۱۶۲ روستای استان کرمانشاه مسدود شد که با تلاش نیرو‌های راهداری درحال حاضر تمامی محورهای روستایی بازگشایی شده است.

 مهندس کرمی با اعلام این خبر گفت: عملیات بازگشایی راه ۷۴ روستای باقی مانده نیز انجام شده و تمامی راه های روستایی بازگشایی شده است.

فریبرز کرمی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته در ۳۹ محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه، بارش برف و باران داشته ایم افزود: هم اکنون تمامی محور‌های مواصلاتی استان باز است و مشکلی در تردد خودرو‌ها وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت ۲۳۷ نیروی راهداری در راهدارخانه های سطح استان درگیر برف روبی بودند و با در اختیار داشتن ۱۸۳ دستگاه ماشین آلات ۹۸۰ کیلومتر باند از جاده‌های استان را برف روبی کرده اند.

به گزارش فرتاک نیوز، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه یادآور شد: همچنین طی شبانه روز گذشته بیش از هزار تن شن و نمک در محور‌های مواصلاتی استان استفاده شده و به ۱۱ خودرو در برف مانده نیز امدادرسانی شده است.

فریبرز کرمی افزود: هموطنان  می‌توانند از طریق تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در جریان آخرین وضعیت راه‌های استان قرار بگیرند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۸۱۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان