//
کدخبر: ۳۱۱۱۹۶ //

تداوم قطعی‌های برق در سمنان

فردا باز هم در سمنان برق قطع می‌شود و این در حالی است که شماری از خانواده‌های دانش‌آموزان از این امر گلایه دارند.

تداوم قطعی‌های برق در سمنان

فردا باز هم در سمنان برق قطع می‌شود؛ طی روزهای گذشته نیز شاهد قطعی برق در برخی نقاط استان سمنان بوده‌ایم.

به گزارش فرتاک نیوز، برنامه زمان‌بندی مدیریت بار اضطراری احتمالی در سمنان را ببینید:

 

گلایه از عدم هماهنگی با آموزش و پرورش

در پی قطعی برق، شماری از خانواده‌های دانش‌آموزان از این امر گلایه دارند؛ آنها می‌گویند در دوران امتحانات، قطعی برق خانواده‌ها را با مشکلاتی مواجه کرده است.

سعید هدایت، پدر یکی از دانش‌آموزان در تماس با خبرنگار ما می‌گوید: قطعی برق از ساعت ۱۱ صبح برنامه‌ریزی‌شده و فرزندان ما برنامه امتحانی گرفتند که در آن در ساعات ۱۱:۳۰ و ۱۲:۳۰ آزمون دارند.

او می‌گوید: در این شرایط، باید برای نداشتن اینترنت خانگی چه کاری باید انجام شود؟ دانش‌آموزان و معلمانی که از اینترنت خانگی استفاده می‌کنند، باید چه کنند؟

این شهروند سمنانی عقیده دارد: هماهنگی‌های لازم باید با آموزش و پرورش و مدارس برای ساعت امتحانات انجام شود که تاکنون صورت نگرفته است.

محدودیت داریم

ابوالفضل همتی، مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان هم در پی این گلایه‌ها به خبرنگار می‌گوید: امسال به دلیل آغاز گرمای زودهنگام، کمبود بارش‌ها، رشد مصرف برق و در مدار نبودن ظرفیت کامل نیروگاه‌های برق‌آبی، محدودیت‌هایی در بخش تولید به وجود آمده است.

او گفت: مشترکان همکار در برنامه اوج بار تابستانی با شرکت توزیع برق استان تفاهم‌نامه همکاری امضا کرده‌اند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان بیان کرد: امیدواریم ظرف چند روز آینده با اجرای برنامه پاسخگویی بار، شاهد کاهش مدیریت اضطراری بار در استان باشیم و باید از سعه‌صدر و همکاری مشترکان برق استان تشکر و قدردانی کرد.

چه کسی مسؤول هماهنگی است؟

مردم می‌گویند: هنوز به اوج گرما نرسیده‌ایم و قطعی برق در این شرایط معنایی ندارد و تابستان گرم سمنان را با دغدغه‌هایی همراه می‌سازد.

آنها عقیده دارند: وقتی با کمبود برق مواجه هستیم، قطع برق اجتناب‌ناپذیر است؛ اما مشکل را آموزش و پرورش شهرستان سمنان باید با دستور جدید به مدارس جهت جابه‌جایی ساعت امتحانات تا قبل از شروع قطع برق رفع کنند و توزیع برق استان سمنان نیز این هماهنگی‌ها را در دستور کار خود قرار دهد.

مردم می‌پرسند: چه کسی باید پیگیر این هماهنگی‌ها باشد تا معلمان و دانش‌آموزان به مشکل برنخورند؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۱۱۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان