//
کدخبر: ۳۰۸۸۸۰ //

امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضوری برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی از برگزاری امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم به‌صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضوری برگزار می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی، قاسمعلی خدابنده در  جلسه ستاد امتحانات استان با تأکید بر اینکه برگزاری امتحانات از دید دستگاه تعلیم و تربیت جزئی از فرآیند آموزش است، اظهار کرد: بااین‌حال اولویت اول دستگاه تعلیم و تربیت حفظ سلامت دانش آموزان و همکاران است، بنابراین امتحانات باید به‌گونه‌ای برگزار شود که استرس دانش آموزان، خانواده‌ها و همکاران ما کاهش یابد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی یادآور شد:  برگزاری حضوری امتحانات دانش آموزان پایه‌های نهم و دوازدهم به سبب تأثیر بالای آن بر فرآیند ادامه تحصیل دانش آموزان دارای الزام قانونی است.

وی تأکید کرد: حداکثر تلاش ما این خواهد بود که پروتکل‌های بهداشتی به‌خوبی و با دقت رعایت شود تا هیچ دغدغه‌ای برای دانش آموزان و خانواده‌ها وجود نداشته باشد.

خدابنده بابیان اینکه ۲ درس از امتحانات پایه نهم به‌صورت هماهنگ استانی و الباقی به‌صورت منطقه‌ای برگزار خواهند شد، افزود:  امسال سوابق تحصیلی دانش آموزان برای ثبت‌نام در دانشگاه و انتخاب رشته تا ۶۰درصد تأثیرگذار خواهد بود.

وی ابراز کرد: امتحانات همه دروس پایه دوازدهم به‌صورت حضوری برگزار می‌شود و طراحی سؤالات امتحانی در هر دو پایه  نهم و دوازدهم بر مبنای بارم‌بندی دروس در شرایط قرمز است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۸۸۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان