//
کدخبر: ۳۱۰۶۹۲ //
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه:

مردم‌داری و ارتباط مستمر راه رسیدن به اهداف عالیه سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور است

مراسم بزرگداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه برگزار شد.

 مردم‌داری و ارتباط مستمر راه رسیدن به اهداف عالیه سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور است
به گزارش فرتاک نیوز،

در اولین روز از هفته ارتباطات و روابط‌ عمومی سالن جلسات اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه میزبان دکتر خسروی مدیر کل  روابط عمومی وامور بین‌الملل استانداری کرمانشاه، دکتر شورچه رئیس روابط‌عمومی سازمان جهاد کشاورزی و چهارده رابط روابط‌ عمومی ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان‌های تابعه استان کرمانشاه بود.

 در این جلسه ابتدا مهندس صفری مسئول روابط اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی به حاضرین، با ارائه پاورپوینتی با اشاره  به عملکرد یکساله این اداره گفت: اداره‌ کل منابع طبیعی متولیحفظ ،احیا ،توسعه وبهره برداری از عرصه ای است که بیش از ۷۲ درصد از مساحت دو میلیون وچهارصد هزار هکتاری استان کرمانشاه را به خود اختصاص داده است.

  وی منابع طبیعی را ثروتمند ترین سازمان دانست و گفت: به جرات می توان گفت ما از خود چیزی نداریم اما ارزشمند ترین سعادت ما متولی بودن انفال الهی است که متعلق به تمامی نسلهاست.

photo_2021-05-17_14-44-21 (2)

 وی افزود: منابع طبیعی در زمره خبرساز ترین سازمان ها است که اگر به عنوان یک خبرنگار در ماموریتها آنها را همراهی کنید از دل هر ماموریت دهها خبر با ارزش خبری بالا و مورد توجه رسانه ها تهیه خواهید کرد.

صفری تلاش خود و رابطین را کافی ندانست وگفت روابط عمومی های دیگر ادارات نیز بایستی همیار طبیعت باشند وبرای تحقق وظیفه خطیر اطلاع رسانی یاری گر ما باشند.

 در ادامه این جلسه مهندس کولانی مدیر کل منابع طبیعی استان ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی با اشاره به وضعیت منابع طبیعی استان اظهار داشت: راه رسیدن به اهداف عالیه سازمانها مردم‌ داری و ارتباط مستمر با مردم است و از تمامی ظرفیت‌های مردمی و دولتی در جهت حفظ منابع طبیعی استفاده می‌کنیم.

 وی خطاب به مدیران روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه و جهاد کشاورزی گفت: حضور و همراهی شما اساتید ارتباطات می‌تواند راه‌گشای ما در تمامی امور باشد.

در ادامه دکتر خسروی مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه ضمن عرض تبریک هفته ارتباطات و روابط‌عمومی اظهار داشت: پشت سرهر روابط عمومی کاردان و موثر یک مدیر آگاه و مدبر وجود دارد که بحمدالله در منابع طبیعی استان کرمانشاه چنین است.

وی نزدیکی مدیر و روابط‌عمومی‌ها را عامل موفقیت و تعامل صحیح مردم و محور قرار دادن‌آنها ذکر کرد و از حاضرین خواست مطالبات مردم و کارکنان را توجه نمایند ومروج گفتمان‌های مردم محور باشند و از تمامی ظرفیت‌ها که در زمینه‌های تعاونی‌ها ، همیاران ، تشکل‌ها و تسهیل‌گران دارند بهره‌برداری نمایند و تسهیلگر اهداف سازمان خود نیز باشید .

سخنران دیگر در این جلسه دکتر شورچه مدیر روابط سازمان جهاد کشاورزی بود،وی جایگاه روابط‌ عمومی را به‌عنوان تسهیل‌گر و تحلیلگر ارزشمند ذکر کرد و گفت: دستگاهی موفق خواهد بود که حوزه مدیریتی توسعه‌یافته باشد که بحمدالله در منابع طبیعی استان کرمانشاه چنین است.

photo_2021-05-17_14-44-20

 وی در مورد روابط‌ عمومی‌ها گفت: علی‌رغم این‌که جایگاه ارزشمند روابط عمومی ها بر همگان محرز است اما هنوز در پذیرفتن آن از سوی مسئولین موفق نبودیم چرا که اعتبار لازم را برای آنها قائل نیستند .در حالی که در تحلیل های ساده  جایگاه خوبی در حوزه‌های روابط‌عمومی هنوز مشاهده نشده و زمانی این موفقیت‌ها به سرانجام خواهد رسید که جایگاه منابع طبیعی در ادارات مشخص باشد.

 در خاتمه این جلسه از روابط‌عمومی‌های فعال در حوزه منابع طبیعی و همچنین روابط‌عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه و وابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی با اهداء لوح تقدیر مراتب تقدیر به عمل آمد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۰۶۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان