//
کدخبر: ۳۰۹۹۲۵ //
رییس اداره طرح و برنامه سازمان صمت کرمانشاه:

۶۵۰ میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح تام در اختیار واحدهای تولیدی قرار می گیرد

فیض جعفری؛ رییس اداره طرح و برنامه سازمان صنعت،معدن،تجارت استان کرمانشاه از اختصاص ۶۵۰ میلیار تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی استان کرمانشاه خبر داد.

۶۵۰ میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح تام در اختیار واحدهای تولیدی قرار می گیرد
به گزارش فرتاک نیوز،

حسین فیض جعفری اظهار داشت: فرایند پرداخت تسهیلات تامین مالی پروژه های دارای اولویت بخش صنعت،معدن و تجارت در قالب طرح تام عملیاتی شد.

رییس اداره طرح و برنامه این سازمان ادامه داد:وزارت صنعت، معدن و تجارت طی تفاهم نامه ای با بانک های صنعت و معدن و صادرات مبلغ ۲۷ هزار میلیارد تومان اعتبارات در بخش تولید منعقد نموده است.

وی سهم استان کرمانشاه را ۶۵۰ میلیارد تومان برآورد نمود و ادامه داد: این مبلغ که معادل ۲/۴ درصد سهم کشور است، مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان در بخش سرمایه ثابت و ۴۵۰ میلیارد تومان در بخش سرمایه در گردش تخصیص داده شده است.

رییس اداره طرح و برنامه این سازمان در ادامه تاکید کرد: اولویت اصلی این منابع در مرحله اول برای پرداخت تسهیلات و تامین منابع مالی برنامه های مرتبط با استفاده از ظرفیت های واحدهای تولیدی محصولات منتخب، نهضت ساخت داخل(جایگزینی واردات)، فعال سازی واحدهای راکد و توسعه مناطق محروم و کمتر برخوردار می باشد.

فیض جعفری در پایان افزود: متقاضیان واجد الشرایط می توانند با مراجعه به سامانه بهین یاب به آدرس http://behinyab.ir زیر بخش تامین مالی(تسهیلات طرح تام)مراجعه و ثبت نام نمایند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۹۹۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان