//
کدخبر: ۳۰۶۷۲۸ //
معاون بازرسی و حمایت حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان سازمان صمت استان خبر داد:

کشف انبار احتکار لوازم‌خانگی در کرمانشاه

معاون بازرسی و حمایت حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان سازمان صمت استان کرمانشاه از کشف و توقیف انبار احتکار لوازم خانگی در این استان خبر داد.

کشف انبار احتکار لوازم‌خانگی در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

مسعود بیگلری؛ معاون بازرسی و حمایت حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: با تلاش بازرسان این معاونت، یک انبار احتکار لوازم‌خانگی در کرمانشاه کشف و اقلام آن توقیف شد.

بیگلری افزود: پیرو بازرسی‌های مستمر صورت گرفته از انبارهای سطح شهر، بازرسان موفق به کشف یک انبار، که محل نگهداری انواع لوازم‌خانگی بود شدند و پس از بررسی اطلاعات این انبار، مشخص شد که صاحب انبار مذکور اقدام به ثبت این انبار در سامانه جامع انبارها ننموده و هیچ‌گونه ورود و خروج کالایی را نیز ثبت نکرده است.

وی ادامه داد: با توجه به این امر و بر اساس ماده ۶۰ قانون نظام صنفی، پرونده تخلف احتکار برای صاحب این انبار به ارزش بیش از پنج میلیارد ریال تشکیل و برای صدور احکام لازم به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

بیگلری در پایان از مردم خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موارد را از طریق تلفن 124 ستاد خبری سازمان صمت اطلاع دهند تا بازرسان آن را در اسرع وقت موردبررسی و رسیدگی قرار دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۶۷۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان