//
کدخبر: ۲۹۹۶۰۰ //
رییس سازمان صمت استان کرمانشاه خبر داد:

فروش هر کیلو مرغ بیش از ۲۰۴۰۰ تومان تخلف است/ رصد مراکز عرضه مرغ در اولویت برنامه‌های بازرسان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت :رصد مراکز عرضه مرغ در اولویت برنامه‌های بازرسان این سازمان است‌و فروش هر کیلو مرغ بیش از 20400 تومان تخلف است.

 فروش هر کیلو مرغ بیش از 20400 تومان تخلف است/ رصد مراکز عرضه مرغ در اولویت برنامه‌های بازرسان

مهندس محسن دارابی؛ رییس این سازمان، شب گذشته در بازدید از 2 کشتارگاه مرغ گفت: تنظیم و تعادل بازار مرغ یکی از اولویت‌های برنامه‌های بازرسان این سازمان است که با همکاری تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی و پشتیبانی امور دام به‌ طور مستمر حلقه‌های زنجیره تولید، تأمین و عرضه مرغ رصد و پایش می‌شود.

 دارابی در ادامه افزود: با متخلفان عرضه مرغ در سطح عمده ‌فروشی و خرده‌ فروشی بدون هیچ مماشاتی برخورد می‌شود و بر اساس آنالیز قیمت گوشت مرغ، فروش هر کیلو مرغ گرم بیش از 20400 تومان تخلف محسوب می‌شود.

به گزارش فرتاک نیوز، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: بی‌مبالاتی و بی‌نظمی در تولید، تأمین و توزیع مرغ به‌هیچ‌عنوان پذیرفتنی نیست و برخورد قانونی نیز با مواجهه با تخلفات آن صورت می‌گیرد و نظارت بر عرضه مرغ باقیمت تعیین‌شده تشدید خواهد یافت.

  شب گذشته گشت مشترک بازرسان سازمان صمت، تعزیرات حکومتی، اماکن نیروی انتظامی و پشتیبانی امور دام، با حضور مهندس دارابی؛ رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت، از 2 کشتارگاه نوک طلایی و سیمرغ واقع در بخش ماهیدشت به عمل آمد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۹۶۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان