//
کدخبر: ۳۰۵۱۰۶ //
معاون استاندار کرمانشاه:

هیچ مرز نشینی نباید از سهمیه سوخت محروم بماند/ بخشداران هرچه سریعتر اشکالات لیست مرزنشینان را برطرف کنند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه خطاب به بخشداران روستاهای مرزنشین تاکید کرد که در سریعترین زمان، لیست اختصاص سهمیه سوخت به خانوارهای مرزنشین استان تکمیل کنند.

هیچ مرز نشینی نباید از سهمیه سوخت محروم بماند/ بخشداران هرچه سریعتر اشکالات لیست مرزنشینان را برطرف کنند

"حسین خوش اقبال" در جلسه ویژه با بخشداران روستاهای مرزنشین تاکید کرد: توقع از بخشداران این است که هر چه زودتر لیست مرزنشینان برای دریافت سهمیه سوخت مرزنشینان را تکمیل و اشکلات موجود را رفع کنند.

به گزارش فرتاک نیوز، وی با اشاره به برخورداری بیش از بیست هزار نفر از  مرزنشینان استان از سهمیه سوخت  افزود: سهمیه مرزنشینان عدد کمی نیست و پرداخت آن در رضایتمندی و حمایت از مرزنشینان و طبقات کم برخوردار به ویژه در شرایط اقتصادی امروز بسیار اثرگذار خواهد بود.

معاون استاندار کرمانشاه با بیان اینکه نباید هیچ مرزنشینی از سهمیه سوخت محروم بماند تصریح کرد: مناطق مرزی استان در جنگ تحمیلی با بیشترین خسارت ها روبرو بودند از این رو برای جبران محرومیت ها باید تلاش مضاعفی داشت.

خوش اقبال از فرمانداران و مدیران ادارات صنعت، معدن و تجارت در شهرستانهای مرزی نیز خواست که نسبت به تکمیل لیست خانوارهای مرزنشین و برطرف شدن اشکالات در تخصیص سهمیه سوخت برای مرزنشینان اهتمام جدی داشته باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۵۱۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان