//
کدخبر: ۳۰۲۲۱۳ //

افتتاح ۸۰ مرکز مثبت زندگی در کرمانشاه

به دستور رئیس جمهور ۸۰ مرکز "مثبت زندگی" همزمان با۲۴۰۰ مرکز در سراسر کشور امروز در کرمانشاه افتتاح شد.

افتتاح ۸۰ مرکز مثبت زندگی در کرمانشاه

فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در‌ مراسم افتتاح ۸۰ مرکز "مثبت زندگی" در استان کرمانشاه که امروز (۱۸ اسفند ماه) با حضور مهندس رنجبر فرماندار کرمانشاه، دکتر عزیزی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و مدیران و مسئولین استانی برگزار شد اظهار داشت: این مراکز با دستور رئیس جمهور همزمان با ۲۴۰۰ مرکز در کشور امروز افتتاح شد.

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه افزود: از این  تعداد ۳۵ مرکز در سطح شهرستان کرمانشاه و بقیه در دیگر شهرستان های استان مستقر هستند.

دکتر محمدی تصریح کرد: خدمات بهزیستی در این مراکز به صورت متمرکز ارائه می‌شود و کلیه فعالیت ها در بستر IT خواهد بود و پس از این  از پرونده های فیزیکی مددجویی استفاده نخواهد شد و سوابق مددجو و خانواده اش در سامانه قابل رویت است.

به گزارش فرتاک نیوز، محمدی با اشاره به اینکه جامعه هدف بهزیستی شامل معلولین و آسیب دیدگان اجتماعی مخاطب اصلی این مراکز هستند بیان داشت: در برخی فعالیت ها مانند غربالگری هم عموم مردم مخاطب ما خواهند بود.

 این مقام مسئول از اشتغالزایی ۴۰۰ نفر در این مراکز خبر داد و افزود: در هر مرکز ۵ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار هستند وبا توجه به دیگر فعالیت های این مراکز در زمینه برنامه های آموزشی و غربالگری اشتغالزایی غیر مستقیم نیز ایجاد خواهد شد.

photo_2021-03-08_17-42-30

وی خاطر نشان کرد: عمده مراکز مثبت زندگی دارای ۴۵۰ پرونده هستند و ۲۲ فعالیت بهزیستی در این مراکز قابل ارائه است و هر مددکار، رسیدگی و پیگیری امورات مربوط به ۱۵۰ خانوار را برعهده دارد.

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه در پایان گفت: با افتتاح این مراکز پیگیری و ارائه خدمات همچنین بازدید های انجام گرفته توسط مددکاران در بهزیستی شهرستان،استان و کشور رصد می شود.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۲۲۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان