//
کدخبر: ۲۹۹۸۰۱ //

نماینده ادوار: توهین به زحمتکشان کشور دامن همه را می‌گیرد

نماینده سابق مجلس گفت: مسوولان عمدتاً برای اعتبار کشور زحمت می‌کشند فحاشی به دولت، توهین به همه زحمتکشان و تصمیم‌گیران کشور است و دامن همه را خواهد گرفت.

نماینده ادوار: توهین به زحمتکشان کشور دامن همه را می‌گیرد

محمدرضا بادامچی روز دوشنبه درباره توهین به رییس‌جمهوری از سوی برخی شرکت‌کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن در یکی از شهرهای کشور به خبرنگار سیاسی ایرنا، گفت: حدود ۲۵ میلیون نفر به یک فرد رای داده‌اند که به عنوان رییس جمهوری، چهار سال سکاندار قوه مجریه باشد.  اهانت به رییس‌جمهوری، توهین به رای‌دهندگان است.

نماینده مجلس دهم ادامه داد: انتقاد باید متناسب با شأن افراد و زبان فاخر و روشن بیان شود نه اینکه در هر تجمعی که فرصتی بدست می‌آوریم، اهانت کنیم.

به گزارش فرتاک نیوز، بادامچی خاطرنشان کرد: این چه نوع فرهنگ سیاسی است که فردی را با «به‌به» و «چه چه» و رای ۲۵ میلیونی بر سر کار بیاوریم و وقتی به پایان مسوولیت او می‌رسیم، فحاشی و اهانت راه بیندازیم؟ این رفتارها صحیح نیست و تاثیر نامطلوب در اذهان خدمتگزاران جامعه می‌گذارد. می‌دانیم که تمامی امورات کشور فقط به دست رییس جمهوری نیست که بخواهیم دولت را مقصر همه گرفتاری‌ها بدانیم.

عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار تصریح کرد: اهانت به هر فرد به‌ویژه مسوولان نظام رویه صحیحی نیست. می‌توانیم درخواست خود را به‌شکل مکتوب بنویسیم و نقد خود را منصفانه بیان کنیم. انتقادهایی که با زبان بداخلاقی و توهین بیان ‌شود افراد را دلسرد می‌کند و دور از شان نظام است.

بادامچی اظهار کرد: منتقدان دولت تریبون‌های گسترده‌ای در اختیار دارند.  همه کوتاهی‌ها را بر دوش دولت انداختن فرافکنی است چرا که مشکلات کشور فقط به دست مجریان نیست و همه دست‌اندرکاران در خوبی‌ها و بدی‌ها این تصمیمات سهیم هستند.

این فعال سیاسی با یادآوری واکنش گروه‌ها و شخصیت‌های سیاسی در محکوم کردن ادبیات توهین و گفتمان تخریب، اظهار کرد: مردم این توهین‌ها و فحاشی‌ها را نمی‌پسندند و قطعاً مقام‌ها و بزرگان کشور باید در این زمینه موضع‌گیری و برخورد و اینگونه رفتارها را تقبیح کنند.

نماینده مجلس دهم با طرح این سوال که چرا این انتقاد فقط به رییس‌جمهوری صورت می‌گیرد، اظهار کرد:بهتر است که افراد انتقاد خود را از مسیرهای صحیح و قانونی به استحضار عموم و افرادی که به نظر آنها در انجام امور کوتاهی کرده‌اند، برساند.

وی درباره پیامدهای توهین‌ها و بدزبانی‌ها در جامعه گفت: ادامه اینگونه بدزبانی‌ها موجب می‌شود قبح موضوع کنار ‌رود و مسوولان و خدمتگزاران در اذهان جامعه و جوانان نادیده گرفته ‌شوند که تاثیر نامطلوبی برجای خواهد گذاشت. فراموش نکنیم که ناظران بین‌المللی کنش‌های سیاسی ما را زیر نظر دارند.

نماینده مجلس دهم با بیان اینکه اگر در هر تجمعی به یک فرد فحاشی شود و طرفدارهای آن فرد نیز به آنها پاسخ بگویند دیگر سنگ روی سنگ قرار نمی‌گیرد، اضافه کرد: ممکن است از سوی برخی مسوولان کوتاهی‌هایی نیز صورت گیرد ولی مسوولان عمدتاً برای اعتبار کشور زحمت می‌کشند. امروز فحاشی به دولت، توهین به همه زحمتکشان و تصمیم‌گیران کشور است و دامن همه را خواهد گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۹۸۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان