//
کدخبر: ۳۰۱۷۴۹ //

اهداء ۸ سری سیسمونی نوزاد و ۳۰ تبلت ویژه دانش‌آموزان فرزندان زندانی

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان گفت: پنجمین گام از طرح موسوم به "نذر هشتم" در زندان‌های استان با اهداء هشت سری سیسمونی نوزاد و ۳۰ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان فرزندان زندانیان نیازمند انجام شد.

اهداء ۸ سری سیسمونی نوزاد و ۳۰ تبلت ویژه دانش‌آموزان فرزندان زندانی

محمود ضیایی فرد روز پنجشنبه افزود: در راستای اجرای این طرح ویژه زندانیان و خانواده‌های آنان به نیت امام رضا(ع)، هشت سرویس سیسمونی نوزاد و ۳۰ دستگاه تبلت به فرزندان زندانیان نیازمند اهدا شد.
وی با اشاره به اینکه اجرای طرح نذر هشتم، یک طرح کشوری است که در زندان‌های سراسر کشور انجام می‌شود، افزود: در این استان نیز در یک ماه گذشته چهار مرحله این طرح انجام شده و مرحله پنجم آن ویژه فرزندان و همسران باردار زندانی با تامین هشت سرویس سیسمونی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال صورت گرفته است.
به گزارش فرتاک نیوز، مدیرکل زندان‌های استان اصفهان تصریح کرد: همچنین بدلیل شرایط کرونا و ضرورت استفاده آموزشی فرزندان زندانیان نیازمند به گوشی یا تبلت، با بررسی‌های هفتگی و تحقیقاتی صورت گرفته، به آن دسته از خانوارها و فرزندانی که در این زمینه مشکل داشتند، با عنایت کمیته امداد امام(ره) و پیگیری انجمن حمایت زندانیان اصفهان ۳۰ دستگاه تبلت به ارزش۹۰ میلیون تومان  تأمین و اهدا شد.
وی با قدردانی از تلاش و مشارکت همه‌جانبه خیرین خواستار حضور و کمک نیکوکاران در روزهای پایانی سال به خانواده‌های زندانیان از طریق انجمن حمایت از زندانیان شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۱۷۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان