//
کدخبر: ۳۰۱۷۱۵ //

برگزاری هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی معدن استان کرمانشاه به‌طور هم‌زمان با سایر استان‌های کشور

هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی معدن استان کرمانشاه به‌طور هم‌زمان با سایر استان‌های کشور برگزار می شود.

برگزاری هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی معدن استان کرمانشاه به‌طور هم‌زمان با سایر استان‌های کشور

 به‌منظور تعیین هیئت‌مدیره جدید سازمان نظام مهندسی معدن استان کرمانشاه برای مدت 3 سال از امروز پنجشنبه، 14اسفندماه سال جاری؛ هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی معدن استان کرمانشاه به‌طور هم‌زمان با سایر استان‌های کشور در محل سالن جلسات سازمان صنعت، معدن تجارت استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

 به گزارش فرتاک نیوز، فرهاد رضازاده؛ ناظر و نماینده دستگاه اجرایی برای هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی معدن استان کرمانشاه با بیان مطالب فوق افزود: در این انتخابات برای استان کرمانشاه نیاز به 5 نفر عضو اصلی و 2 نفر عضو علی‌البدل می‌باشد.

 رضازاده در ادامه تصریح کرد: 5 نفر عضو اصلی شامل 2 نفر رشته معدن 1 نفر رشته زمین‌شناسی یک 1 رشته نقشه‌برداری و 1 نفر رشته متالورژی بوده که در صورت نبود کاندیدا در رشته‌های نقشه‌برداری و متالورژی نفرات دوم و سوم از رشته‌های اصلی (معدن و زمین‌شناسی) جایگزینی این 2 رشته خواهند شد.

ناظر و نماینده دستگاه اجرایی برای هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی معدن استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود از ایجاد سازمان نظام مهندسی معدن در دهه 80 اشاره کرد و ادامه داد: با عنایت به قانون معادن،سازمان نظام مهندسی معدن به‌عنوان بازوی مطالعاتی و نظارتی وزارت صمت در بخش معدن بوده که وظایفی از جمله ترویج اصول فنی و مهندسی معدن، ارتقاء دانش فنی صاحبان حرفه‌ها، ایجاد زمینه‌های مشارکت صاحبان حرفه‌های فنی، حفظ و افزایش بهره‌وری منابع معدنی و امثالهم را دارد.

 رضازاده در پایان افزود: این انتخابات از ساعت 9 صبح تا 16 عصر برای سطح استان کرمانشاه در جریان می‌باشد و فقط اعضای سازمان نظام مهندسی معدن استان که واجد شرایط انتخابات هستند، حق رای دارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۱۷۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان