//
کدخبر: ۲۹۹۹۰۴ //

برنامه دیدار مردم آذربایجان‌شرقی با مقام عظمای ولایت/ پخش زنده سخنرانی رهبر انقلاب از شبکه‌های سراسری

مسوول ستاد برگزاری دیدار مردم آذربایجان با مقام معظم رهبری گفت: همزمان با فرا رسیدن ۲۹ بهمن و سالروز قیام تاریخی مردم تبریز، دیدار مردم آذربایجان شرقی با رهبر معظم انقلاب به صورت مجازی برگزار شده و همزمان از شبکه یک ، خبر و شبکه استانی سهند پخش می شود.

برنامه دیدار مردم آذربایجان‌شرقی با مقام عظمای ولایت/ پخش زنده سخنرانی رهبر انقلاب از شبکه‌های سراسری

حسن استوارآذر اظهار داشت: از ۱۶ سال پیش همزمان با قیام تاریخی مردم تبریز علیه حکومت سمتشاهی دیدار مردم آذربایجان با رهبر معظم انقلاب آغاز شده و هر سال این دیدار برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال شانزدهمین دوره برگزاری این دیدار است ولی  با توجه به شیوع بیماری کرونا و جلوگیری از تجمعات این دیدار به صورت مجازی و از طریق ویدئو کنفرانس در مصلی اعظم امام خمینی (ره) تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش فرتاک نیوز، استوارآذر خاطرنشان کرد: این مراسم با رعایت پروتکل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی و رعایت تمام جوانب احتیاطی و فاصله‌گذاری اجتماعی با حضور خانواده‌های معظم شهدا، پیشکسوتان  و جمعی از اهالی تبریز برگزار می‌شود.

مسوول ستاد برگزاری دیدار مردم آذربایجان با مقام معظم رهبری گفت:  برای رعایت بیشتر قوانین ستاد ملی مقابله با کرونا هر فرد با فاصله دو متری از همدیگر نشسته و به بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری گوش فرا می‌دهند.

وی ادامه داد: مراسم دیدار به صورت رسمی ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح با جمع خوانی قرآن کریم و نواختن سرود مقدس جمهوری اسلامی شروع می‌شود و سپس حجت الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز  به ارائه گزارشی از فعالیت‌های استانی پرداخته و سپس فرمایشات مقام معظم رهبری را با جان و دل خواهیم شنید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۹۹۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان