//
کدخبر: ۲۹۹۸۸۷ //
‍ مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان خبر داد:

دهیاری‌های استان با تلاش‌های انجام شده به سامانه اتوماسیون اداری استانداری متصل می‌شوند

دهیاری‌های استان با تلاش‌های انجام شده به سامانه اتوماسیون اداری استانداری متصل می‌شوند

به گزارش فرتاک نیوز ؛مهدی صمیمیان در جلسه کمیته توسعه دولت الکترونیک استانداری سمنان به ریاست فاطمه منصوری

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار، ابراز داشت: صرفه جویی در مصرف کاغذ و کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری چاپگرها، افزایش سرعت انتقال و پیگیری مستندات و مکاتبات از جمله مزیت‌های استفاده از سامانه اتوماسیون اداری استانداری است.

وی بیان کرد: ٢٥٥ دهیار در روستاهای استان سمنان مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد ۷۰ درصد دهیاران به زیرساخت‌های لازم مانند اینترنت و کامپیوتر برای دسترسی به سامانه اتوماسیون اداری مجهز هستند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان اظهار داشت: توسعه دولت الکترونیک در روستاها و دسترسی تمام دهیاری‌های استان به سامانه اتوماسیون اداری(سامانه دولت ) با جدیت پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: کلاس آموزش چگونگی بهره برداری از سیستم اتوماسیون اداری برای دهیاری‌ها برگزار خواهد شد.

صمیمیان خاطرنشان کرد: سیستم اتوماسیون اداری در واقع یک سامانه جامع و یکپارچه نرم افزاری برای مدیریت کردن گردش اطلاعات و مکاتبات اداری و سازمانی است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان گفت: تلاش برای کاهش زمان رسیدگی به درخواست ها و نامه نگاری‌ها و جلوگیری از تضییع حقوق دهیاران به دلیل عدم آگاهی از دیگر مزایای دسترسی به سامانه اتوماسیون اداری است‌.

گفتنی است سامانه دولت در دهیاری‌های استان سمنان بامساعدت معاونت محترم منابع انسانی استانداری و با پیگیری دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری و مشارکت مدیریت فناوری اطلاعات و شبکه دولت و اداره کل اداری و مالی استانداری سمنان در دست راه‌اندازی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۹۸۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان