//
کدخبر: ۲۹۹۷۰۱ //

گرداننده سایت قمار در سمنان دستگیر شد/ تخلف ۵ میلیارد تومانی

رئیس پلیس فتای استان سمنان گفت: یکی از مدیران سایت قمار و شرط‌بندی با گردش مالی پنج میلیارد تومانی با عملیات سایبری پلیس در سمنان دستگیر شد.

گرداننده سایت قمار در سمنان دستگیر شد/ تخلف ۵ میلیارد تومانی
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ حسین صادقی کاشان شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی فرماندهی پلیس استان سمنان با بیان اینکه یکی از مدیران سایت قمار و شرط‌بندی با گردش مالی پنج میلیارد تومانی با عملیات سایبری پلیس در سمنان دستگیر شد، بیان کرد: این شیاد، در فضای مجازی طعمه‌های خود را به دام می‌انداخت.

وی با اشاره به گزارش و رصد تخلفات شرط بندی در فضای مجازی و تشکیل پرونده در پلیس فتا، افزود: بررسی اطلاعاتی و تخصصی، منجر به شناسایی گرداننده سایت مربوطه شد و وی پس از دستگیری در ابتدا منکر ارتکاب جرم شد ولی در مواجه شدن با مدارک، مستندات و ادله دیجیتال اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتای استان سمنان با بیان اینکه پول، انگیزه اصلی این متخلف بوده است، افزود: طبق ماده ۷۰۷ قانون مجازات اسلامی هر کس آلات و وسایل مخصوص به قماربازی را بسازد یا بفروشد یا در معرض فروش قرار دهد یا از خارج وارد کند یا در اختیار دیگری قرار دهد متخلف و طبق قانون، مجازات می‌شود.

صادقی با بیان اینکه متهم به دستگاه قضائی ارجاع شده است، افزود: با توجه به گسترش روزافزون فضای مجازی، و فعالیت مجرمان سایبری در قالب سایت‌های شرط‌بندی و قمار و پیش‌بینی مردم باید بیشتر احتیاط کنند و هرگز اطلاعات کارت‌بانکی خود را در معرض دید دیگران نگذارند از سوی دیگر کسانی که بیشتر با سایت‌های اینترنتی خرید مجازی و آنلاین کار می‌کنند می‌بایست کارت بانکی با مبالغ اندک را به این کار اختصاص داده و از کارت اصلی شأن استفاده نکنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۹۷۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان