//
کدخبر: ۲۹۸۷۷۲ //

ورود پیاده به قشم مشروط و ورود سواره ممنوع شد

فرماندار قشم گفت: ورود خودرویی به این شهرستان از امروز ممنوع و تردد از اسکله شهید ذاکری نیز مشروط به داشتن نتیجه آزمایش منفی ابتلا به کرونا است.

ورود پیاده به قشم مشروط و ورود سواره ممنوع شد

علیرضا نصری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان قشم در وضعیت نارنجی کووید-19 قرار گرفته و در همین راستا به منظور کاهش ورود مسافران محدودیت‌هایی از امروز اعمال می‌شود.

وی افزود: در همین راستا ورود خودروهای غیربومی به جزیره قشم حتی با داشتن نتیجه آزمایش منفی کرونا ممنوع است.

فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: تردد در اسکله شهید ذاکری و فرودگاه بین اللملی قشم نیز  تنها با داشتن نتیجه آزمایش منفی ممکن است.

نصری ادامه داد: محدودیت‌ شهرهای نارنجی نظیر تعطیلی مشاغل گروه‌های سه و چهار نیز در جزیره قشم اعمال خواهد شد.

وی با بیان اینکه گندزدایی مراکز گمرکی و تجاری پر بازدید جزیره باید مستمرا انجام شود، اضافه کرد: نصب چادر در سواحل، کمپ‌ها و پارک‌ها، استفاده از قلیان و برگزاری تجمعات، عروسی و عزا نیز ممنوع است.

به گزارش فرتاک نیوز، مشاغل گروه سه شامل مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبان‌سراها، آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، سینما و تئاتر، موزه‌ها و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی است.

مشاغل گروه چهار نیز شامل همایش‌ها، برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی و مذهبی، مدارس شبانه‌روزی، باشگاه‌های ورزشی مربوط به ورزش‌های پربرخورد، از جمله کشتی، کاراته و جودو، کافه‌ها، چایخانه‌ها و قهوه‌خانه‌ها یا عرضه مواد دخانی، شهربازی‌ها و مراکز تفریحی می‌‎باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۸۷۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان