//
کدخبر: ۲۹۸۳۸۷ //
‍ در دهه فجر صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از ۵۴ میلیارد پروژه راهداری برای افزایش ایمنی جاده‌های کرمانشاه

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از بهره‌برداری ۵۴ میلیاردی پروژه راهداری برای افزایش ایمنی جاده‌های کرمانشاه خبر داد.

بهره‌برداری از ۵۴ میلیارد پروژه راهداری برای افزایش ایمنی جاده‌های کرمانشاه

فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از بهره‌برداری ۱۱ پروژه راهداری استان در دهه فجر با اعتبار نزدیک به ۵۴ میلیارد ریال خبر داد و گفت: ۶ مجتمع خدمات- رفاهی نیز با سرمایه‌ گذاری بیش از  ۲۲۰۰میلیارد ریال توسط بخش خصوصی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش فرتاک نیوز، مهندس فریبرز کرمی اظهار کرد: برای دهه فجر امسال یازده پروژه راهداری با اعتبار ۵۴ میلیارد به بهره‌برداری می‌رسد که عمدتا”مربوط به رفع نقاط پرتصادف و ایمن سازی جاده‌ها است.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها عمدتا” در شهرستان‌های کرمانشاه، سرپل ذهاب، قصرشیرین، گیلانغرب و پاوه به بهره‌برداری می‌رسد که شامل: ایمن سازی نقطه پرتصادف جلالوند محور سرپل ذهاب - جلالوند، اصلاح نقطه پرتصادف پیچ سرابگرم محور سرابگرم - گورسفید در شهرستان سرپل ذهاب و احداث دیوار بتنی ضامن جاده محور گیلانغرب – سومار، اصلاح نقطه پرحادثه تق توق، ایمن سازی پرتصادف فتی افشار محور سرابگرم - گورسفید در شهرستان گیلانغرب و اصلاح نقطه پرتصادف فتاح بگ محور قصرشیرین - سرپل ذهاب در شهرستان قصر شیرین، احداث دیوار ضامن پل چهر با تور سنگ و گابیون در شهرستان هرسین، احداث و تعریض دو دستگاه پل گردنه چنار حذف پرتصادف در شهرستان اسلام آباد غرب، احداث کانال سنگی روباز دره بیان - دوریسان پاوه و احداث دیوار تین در شهرستان پاوه می باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه شش پروژه نیز با سرمایه‌ گذاری بخش خصوصی در این دهه افتتاح می‌شود، اظهار کرد: این شش پروژه مجتمع‌های خدمات- رفاهی در محورهای مختلف استان است که با اعتبار بیش از ۲۲۰۰میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

کرمی خاطرنشان کرد: این مجتمع‌های خدمات- رفاهی در محورهای حمیل به کرمانشاه، اسلام آباد غرب به پلدختر، سرپل ذهاب به کرندغرب، محور ازگله، سرپل ذهاب به گیلانغرب و محور کوزران به جوانرود احداث شده است.

وی پیش‌بینی کرد در هریک از این مجتمع‌های خدمات- رفاهی تقریبا” ۱۵ نفر مشغول به کار می شوند

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۸۳۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان