//
کدخبر: ۲۹۸۳۳۳ //

‍ دستگیری ۱۰ نفر از عوامل نزاع دسته جمعی در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری 10 نفر از عوامل نزاع دسته جمعی در این شهر خبر داد.

‍ دستگیری 10 نفر از عوامل نزاع دسته جمعی در کرمانشاه

سرهنگ "علیرضا دلیری" اظهار داشت: پس از وقوع یک مورد درگیری و نزاع در حوالی کلانتری 21 نیایش تیمی از ماموران به سرعت وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: ماموران با حضور خود علاوه بر پایان دادن به درگیری، 10 نفر از عولمل اصلی را دستگیر و به کلانتری 21 نیایش منتقل کردند.

سرهنگ دلیری همچنین با اشارره به کشف تعدادی سلاح سرد از عوامل درگیری، گفت: در این خصوص پرونده ای تشکیل وا افراد دستگیر شده به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

کشف 30 فقره سرقت قطعات خودرو و دستگیری 5 سارق

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در ادامه از کشف 30 فقره سرقت قطعات خودرو در شهر کرمانشاه با تلاش ماموران کلانتری های 22 ظفر، 17 بعثت و 26 آزادگان خبر داد.

وی گفت: ماموران کلانتری های 22 ظفر سارقی را دستگیر کردند که به 8 فقره سرقت و ماموران کلانتری 17 بعثت نیز سارق دیگری را دستگیر کردند که به 7 فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف کردند.

به گزارش فرتاک نیوز، سرهنگ دلیری تصریح کرد: ماموران کلانتری 26 آزادگان هم در پی گشتزنی های هدفمند، به 3 سارق حین سرقت برخورد و در عملیاتی غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

 

رئیس پلیس کرمانشاه گفت: سارقان دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب 15 فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو اعتراف و سپس به همراه دیگر سارقان دستگیر شده به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۸۳۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان