//
کدخبر: ۲۹۸۲۳۰ //

‍ دستگیری سارق مسلح در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری یک سارق مسلح به سلاح سرد (شمشیر) در شهر کرمانشاه خبر داد که قصد زورگیری از راننده یک دستگاه خودرو را داشت.

‍ دستگیری سارق مسلح در کرمانشاه

سرهنگ "علیرضا دلیری" اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس مبنی بر اینکه 2 شرور شمشیر به دست قصد زورگیری از راننده یک دستگاه خودرو آردی در حوالی ترمینال راه کربلا را دارند، تیمی از ماموران به سرعت راهی محل شدند.

به گزارش فرتاک نیوز، وی ادامه داد: ماموران پلیس پس از حضور در محل و با راهنمایی فرد شاکی که از وی زورگیری شده بود توانستند پس از حدود 30 دقیقه یکی از زورگیران را در حالیکه با شمشیر به آنها حمله ور شده بود را خلع سلاح کرده و دستگیر کنند.

سرهنگ دلیری تصریح کرد: شرور دستگیر شده و همدستش چندی پیش هم از راننده یک دستگاه پراید اقدام به زورگیری کرده بودند و تحت تعقیب مقامات قضائی و پلیس قرار داشتند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: 2 فردی که مورد زورگیری سارقان مسلح به سلاح سرد قرار گرفتند در مواجهه حضوری با فرد دستگیر شده وی را شناسایی کردند.

وی در پایان و با بیان اینکه تلاش برای دستگیری دیگر فرد زورگیر ادامه دارد، گفت: پلیس قاطعانه با اراذل و اوباش، اشرار و سارقان زورگیر مبارزه و اجازه عرض اندام به آنها نمی دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۸۲۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان