//
کدخبر: ۲۹۷۷۵۷ //

‍ دستگیری قاتل فراری پس از قتل برادر همسر سابق در کرمانشاه

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری شخصی خبر داد که در بک درگیری و به ضرب گلوله برادر همسر سابق خود را از پای درآورد.

‍ دستگیری قاتل فراری پس از قتل برادر همسر سابق در کرمانشاه

 سرهنگ "محمدرضا آمویی" اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس از وقوع یک درگیری خانوادگی منجر به تیراندازی در شهرک کیهانشهر، گروهی از ماموران به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده از سوی پلیس مشخص شد مرد جوانی به منظور ملاقات با فرزندش، به درب منزل همسر سابق خود مراجعه می کند.

به گزارش فرتاک نیوز، سرهنگ آمویی تصریح کرد: این شخص پس از حضور در حیات منزل و مشاهده برادر همسر سابق خود که اختلافات قدیمی با یکدیگر داشته اند با او درگیر و به وسیله کلت کمری یک تیر به وی شلیک کرده و متواری می شود.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه با اشاره به جان باختن مجروح 42 ساله در بیمارستان، افزود: ماموران با دریافت این گزارش به سرعت اقدامات اطلاعاتی خود را برای دستگیری قاتل متواری آغاز و به فاصله کوتاهی از وقوع حادثه موفق می شوند وی را به دام بیندازند.

وی با اشاره به اعتراف قاتل در خصوص ارتکاب جرم و تیراندازی به سمت برادر همسر سابق خود، از معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

سرهنگ آمویی در پایان گفت: متاسفانه حمل و نگهداری سلاح باعث ایجاد بسیاری از حوادث تلخ اینچنینی شده است در حالی که بسیاری از مشکلات با گفت و گو یا مراجعه با مراکز مشاوره قابل حل است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۷۷۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان