//
کدخبر: ۲۹۷۶۵۰ //

رژه خودرویی، جایگزین راهپیمایی ۲۲ بهمن در خراسان شمالی

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت: با توجه به شرایط کرونا امسال راهپیمایی 22 بهمن به صورت رژه خودرویی برگزار خواهد شد.

رژه خودرویی، جایگزین راهپیمایی ۲۲ بهمن در خراسان شمالی

احمد برادران ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی ایام‌الله دهه فجر استان اظهار کرد: امسال با هماهنگی ستاد کرونا راهپیمایی ۲۲ بهمن به‌صورت رژه خودرویی برگزار خواهد شد.

وی افزود: گفتمان‌سازی و توجه به اصول  انقلاب اسلامی یکی از مهم‌ترین برنامه است که باید به آن پرداخته شود.
وی ادامه داد: در این زمینه  تمامی دستگاه‌های اجرایی نقش مهمی خواهند داشت که می‌توان به تبین مبانی اسلامی در این حوزه پرداخت.

به گزارش فرتاک نیوز، معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی اعم از دانشگاه‌ها مدارس می‌توانند دستاوردهای انقلاب را در این ایام به‌خوبی برای مردم بازگو کنند.

وی بابیان اینکه دشمنان درصدد هستند تا جمهوری اسلامی ایران را ناکارآمد جلوه دهند، ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی در این زمینه وظیفه‌دارند در حوزه‌های مختلف دستاوردهای این نظام را تبیین کنند.

برادران با اشاره به برخی از دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: برچیده شدن مدارس خشتی گلی، مجهز شدن ۳۴۵ مدرسه به سیستم گرمایشی و جشن پایان گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار نمونه‌هایی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره بر اینکه امسال افتتاح پروژه‌ها به‌صورت متمرکز صورت می‌گیرد گفت: امسال با توجه به شرایط کرونا تمامی پروژه‌ها به‌صورت متمرکز و با رعایت پروتکل بهداشتی صورت می‌گیرد.

وی شبکه‌های مجازی را بهترین فرصت در این ایام عنوان کرد و افزود: شبکه‌های مجازی بهترین فرصت برای بازگو کردن دستاوردهای این نظام در ایام دهه فجر خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۷۶۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان