//
کدخبر: ۲۹۶۹۰۷ //
مشاور شهردار کرمانشاه:

عدم انطباق استاندارد در تله کابین کرمانشاه رفع شده است / اداره استاندارد پس از رفع این مشکل بازدیدی از پروژه نداشته است

مشاور شهردار کرمانشاه از رفع مشکل عدم انطباق در پروژه تله کابین خبر داد و گفت: این مشکل پس از اعلام اداره استاندارد رفع شده ولی شرکت بازرسی طی این مدت بازدیدی از پروژه نداشته است.

 عدم انطباق استاندارد در تله کابین کرمانشاه رفع شده است / اداره استاندارد پس از رفع این مشکل بازدیدی از پروژه نداشته است

نشست خبری وحید شامبیاتی مشاور شهردار کرمانشاه با موضوع پروژه تله کابین امروز (۳۰ دی ماه) برگزار شد.

شامبیاتی در ابتدای این جلسه با اشاره به موضوع مطرح شده توسط مدیر کل استاندارد در شورای فنی استانداری کرمانشاه مبنی بر نداشتن  ۲۰۰ مورد انطباق استاندارد در پروژه تله کابین  اظهار داشت: در آخرین بازدید اداره استاندارد ۱۲۰ قطعه در پروژه تله کابین از لحاظ جوشکاری و عدم انطباق اشکال داشت که رفع گردید و پس از آن نیز اداره استاندارد بازدیدی از این پروژه نداشته است.

وی افزود: طراحی خط تله کابین کرمانشاه بر اساس استاندارد جهانی می باشد که توسط شرکت اشکوفر اتریش که طراح پروژه های تله کابین همدان، اصفهان و دیزین است انجام شده است.

photo_2021-01-19_12-58-54

شامبیاتی تصریح کرد: خط تله کابین کرمانشاه ۲۳ هزار قطعه اجرایی دارد با فرض اینکه این پروژه به گفته نیازی مدیر کل استاندارد کرمانشاه ۲۰۰ مورد هم نه ۵۰۰ مورد مشکل اجرایی داشته باشد که رفع شده  ۲/۷ دهم از کل پروژه اشکال دارد یعنی ۹۸ درصد پروژه بدون ایراد است، آیا پروژه ای در استان‌ وجود دارد که کمتر از ۲ درصد ایراد داشته باشد؟

وی تعداد آیتم های استاندارد جهانی در مورد تله کابین را ۲۰۰ مورد عنوان کرد و گفت: کل آیتم های استاندارد ایران برای تله کابین ۲۳ مورد است و تله کابین کرمانشاه نیز بر اساس ۲۰۰ مورد استاندارد جهانی کنترل می شود.

مشاور شهردار کرمانشاه در ادامه با اشاره به اعلام اشکال در بتن ریزی این پروژه نیز گفت: میزان مقاومت بتن این پروژه توسط آزمایشگاه مکانیک خاک انجام گرفته و اگر ایراد بتنی هم بوده رفع شده است.

شامبیاتی پیشرفت فیزیکی ای پروژه را در مجموع ۴۰ درصد عنوان کرد و گفت: خط تله کابین کرمانشاه تا اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به بهره برداری می رسد.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۶۹۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان