//
کدخبر: ۲۶۷۴۹۴ //

فانفار تا سه ماه دیگر نوسازی می شود

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرمانشاه از نوسازی و بهره برداری از مجموعه تفریحی و گردشگری "فانفار" تاق بستان تا سه ماه دیگر خبر داد.

فانفار تا سه ماه دیگر نوسازی می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

وحید شامبیاتی در گفت و گو با خبرنگار، با بیان اینکه نوسازی این مجموعه به سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار شده، گفت: قرار است در این مجموعه وسایل قدیمی بازی با وسایل جدید جایگزین شود.

وی افزود: به دلیل رعایت حریم میراث فرهنگی تاقبستان، وسایل جدید این مجموعه هم ارتفاع وسایل قدیمی در نظر گرفته  شده و هیچ تغییری در ارتفاع وسایل بازی ایجاد نمی‌شود.

وی افزود: هم اکنون سرمایه گذار در این مجموعه مشغول فعالیت است و ساخت و ساز شروع شده و کار نصب دستگاه‌های بازی در حال انجام است.

شامبیاتی رقم سرمایه گذاری در این پروژه را هفت میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: به نظر می رسد با توجه به افزایش قیمت‌ها این رقم تاحدود 12 میلیارد تومان هم افزایش یابد.

وی با اشاره به مساحت دو هتکاری این مجموعه، گفت: مجموعه "فانفار" تاق بستان از قدیم مجموعه ای تفریحی و گردشگری، بویژه برای کودکان بوده و تلاش داریم در نوسازی صورت گرفته این مجموعه به همان شکل قدیمی، اما با وسایل و ساخت و سازهای جدید باشد.

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: این مجموعه تا سه ماه آینده آماده بهره برداری است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۷۴۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان