//
کدخبر: ۲۹۶۲۹۲ //

نماز جمعه فردا در همه شهرهای آذربایجان غربی برگزار می‌شود

دفتر نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان‌غربی اعلام کرد که نماز جمعه این هفته به دلیل استمرار وضعیت زرد در سراسر آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

نماز جمعه فردا در همه شهرهای آذربایجان غربی برگزار می‌شود

 اطلاعیه‌‌ای از سوی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی در خصوص برگزاری نماز جمعه صادر شده،که در این پیام آمده است: به استحضار می‌رسانیم با لطف الهی و بر اساس دستورالعمل ابلاغی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و با توجه به استمرار وضعیت زرد و آبی در آذربایجان‌غربی، آیین عبادی و سیاسی  نماز جمعه  ۲۶  دی ماه ۱۳۹۹ در  تمام شهرهای استان اقامه می‌شود.  

در ادامه این اطلاعیه اعلام شده است:نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه درآذربایجان‌غربی در مصلای امام خمینی (ره) با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اقامه خواهد شد. 

به گزارش فرتاک نیوز، در بخش پایانی این اطلاعیه آمده است: ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)  و قدردانی مجدد از تلاشگران عرصه بهداشت و درمان استان از مردم شریف استان می‌خواهیم  ضمن رعایت تمام اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برای شرکت در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه ؛ ماسک ، مُهر و سجاده شخصی خود را به همراه داشته باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۶۲۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان