//
کدخبر: ۲۸۹۲۶۵ //

نماز جمعه در ۳ شهرستان استان اردبیل برگزار می‌شود

مسؤول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اردبیل گفت: نماز جمعه این هفته با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در ۳ شهرستان استان اردبیل برگزار می‌شود.

نماز جمعه در ۳ شهرستان استان اردبیل برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام ناصر نصیری عصر امروز اظهار کرد: بر اساس مصوبه اخیر ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا و تأیید نماینده ولی فقیه در استان اردبیل نماز جمعه این هفته با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در ۳ شهرستان استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: این هفته در شهرستان‌های نمین، سرعین و کوثر نماز عبادی و سیاسی جمعه برگزار می‌شود و با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا در سایر شهرستان‌ها و بخش‌ها نماز جمعه اقامه نخواهد شد.

به گزارش فرتاک نیوز، مسؤول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اردبیل بیان کرد: مردم متدین ۳ شهرستان مذکور با رعایت موارد بهداشتی از فیوضات معنوی اقامه نماز جمعه این هفته بهره‌مند خواهند شد.

حجت‌الاسلام نصیری رعایت موارد بهداشتی در این ایام جهت حفظ سلامتی همه نمازگزاران را ضروری دانست و افزود: مؤمنان نمازگزار حتماً در منزل خود وضو گرفته و ضمن استفاده از ماسک و دست‌کش، از سجاده و مهر شخصی و کیسه‌های کفش یک‌بار مصرف استفاده کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۹۲۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان