//
کدخبر: ۲۹۵۷۴۹ //

‍ برگزاری نخستین جلسه کمیته روستایی و عشایری دهه فجر

اولین جلسه کمیته روستایی و عشایری دهه مبارک فجر به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه،رئیس و اعضاء کمیته و... در محل سالن شماره ۲ سازمان برگزار شد.

‍ برگزاری نخستین جلسه کمیته روستایی و عشایری دهه فجر

در ابتدای این نشست مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت ؛ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر اساس یکسری چارچوب های اسلامی و مردمی بنیان نهاده شده است و این چارچوب ها که حضرت امام خمینی (ره) بسیار بر آنها تاکید ورزیده شامل توکل به خدا ،ایمان به کار ، صبوری ، مقاومت و استواری ،فداکارای در راه نظام ،توجه به معنویت،هوشیاری مردم،نترسیدن در راه دفاع از حق و ... است.

به گزارش فرتاک نیوز، حجت الاسلام و المسلمین محمد آفتابی سپس با اشاره به برنامه های کمیته روستایی و عشایری دهه فجر در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت؛ همه دستگاههای عضو کمیته می بایست نهایت همکاری را برای برگزاری پرشور مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در نواحی روستایی و عشایری بعمل آورند.

آفتابی در ادامه افزود ؛ برنامه ها باید به گونه ای تدوین شود که زمینه مشارکت گسترده مردم با ایده های جدید را فراهم نماید .

وی سپس به برنامه های پیشنهادی کمیته روستایی و عشایری پرداخت و افزود؛ معرفی زنان کار آفرین روستایی ،نمایشگاهها ،تبلیغات محیطی،برگزاری جشن انقلاب در ۵۴ دهستان ، دیدار با خانواده شهدا،مسابقات فرهنگی و ورزشی و ... از جمله برنامه هایی است که با رعایت موازین بهداشتی در دهه مبارک فجر اجرایی خواهد شد.

در ادامه این نشست اعضاء حاضر در جلسه به بیان برنامه ها و دید گاه های خود پرداختند

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۵۷۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان