//
کدخبر: ۲۹۵۶۴۹ //
‍ مدیر عامل سازمان حمل و نقل مسافر شهری کرمانشاه خبر داد؛

سامانه تلفن گویای ۱۳۳ آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات همشهریان

مدیر عامل سازمان حمل و نقل شهر کرمانشاه از آمادگی سامانه تلفن گویای 133 برای دریافت پیشنهادات و انتقادات همشهریان خبر داد.


سامانه تلفن گویای 133 آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات همشهریان

غلامرضا شهبازی گفت: در راستای تکریم و صیانت از حقوق شهروندان و ارائه خدمات هر چه مطلوبتر، سامانه تلفن گویای 133 آماده دریافت و رسیدگی به انتقادات و پیشنهادات شهروندان و همکاران ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری با امکان پاسخگوئی 24 ساعته خواهد بود.

به گزارش فرتاک نیوز، شهبازی با اعلام اینکه اساس کار این سازمان ارائه سرویس دهی به شهروندان در قالب ناوگان حمل و نقل عمومی است خاطر نشان کرد: در این راستا سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه برای خدمات رسانی هرچه شایسته تر به شهروندان، نظارت بر ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری خود را  با افزایش خودروهای واحد گشت و بازرسی در سطح شهرارتقا خواهد داد.

وی با بیان اینکه واحد گشت بازرسی و کنترل خطوط سازمان در دو شیفت کاری صبح و عصر بر فعالیت و عملکرد ناوگان خدوم و شرافتمند حمل ونقل عمومی درون شهری نظارت مستمر دارند، تأکید کرد: شهروندان گرامی می توانند از طریق شماره تلفن های 38211948_38246565_سامانه پیامکی 30001815و تلفن گویای شبانه روزی133  انتقادات ، پیشنهادات و شکایت خود را با این سازمان در میان بگذارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۵۶۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان