//
کدخبر: ۲۹۵۴۸۳ //
سرپرست مرکز سلامت و مشاوره کارکنان شهرداری سمنان گفت :

ارتقاء مولفه های سلامت روانی ،هدف اجرای طرح سلامت محور شهرداری سمنان

طرح سلامت محور شهرداری سمنان با هدف اصلی غربالگری ، ارتقای مولفه های سلامت روانی و ارائه راهکارهای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا در محله های کم برخوردار شهر در هفته بصیرت اجرا شد .

ارتقاء مولفه های سلامت روانی ،هدف اجرای طرح سلامت محور شهرداری سمنان

محسن مظاهری سرپرست مرکز سلامت و مشاوره کارکنان شهرداری سمنان گفت :  به مناسبت هفته بصیرت و گرامی داشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی با مشارکت مرکز بهداشت شهرستان ، پایگاه بسیج قدس شهرداری و موسسه مهد کرامت طرح سلامت محور شهداری سمنان در این هفته اجرا شد .

به گزارش فرتاک نیوز، مظاهری با اشاره به هدف اجرای این طرح گفت : هدف اصلی غربالگری ، ارتقای مولفه های سلامت روانی و ارائه راهکارهای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا در محله های کم برخوردار شهر بود .

وی با تشکر از زحمات کادر بهداشت و درمان مرکز بهداشت و موسسه خیریه مهد کرامت اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات سلامت محور به کارکنان شهرداری و شهروندان در محله های کم برخوردار در ایام دهه فجر امسال نیز این طرح اجرا می شود .

اجرای طرح غربالگری دیابت و کرونا در کارکنان شهرداری سمنان و تشکیل پرونده سلامت برای پرسنل با مشارکت کلینیک مهد کرامت و امام رضا (ع) از مهمترین اقدامات مرکز سلامت و مشاوره کارکنان شهرداری سمنان بود که مظاهری به آنها اشاره کرد و افزود : این مرکز آماده همکاری با سایر ارگانهای اداری شهر برای انجام غربالگری است .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۵۴۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان