//
کدخبر: ۲۸۶۸۸۹ //
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان ؛

با اجرای طرح نقاشی دیواری، تمثال مبارک شهدای مدافع حرم بربلندای سمنان خواهد درخشید

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از نقاشی دیواری تمثال ۵ شهید مدافع حرم جنب پل شهید شاطری در سمنان خبر داد.

 با اجرای طرح نقاشی دیواری، تمثال مبارک شهدای مدافع حرم  بربلندای سمنان خواهد درخشید

عباس بابایی با اعلام این خبر گفت: زیباسازی محیط شهری و اجرای نقاشی دیواری علاوه بر زیبایی بصری، تاثیر غیر قابل انکاری بر ذهن مخاطب دارد.

به گزارش فرتاک نیوز، وی در خصوص تأثیر این آثار هنری در شهرستان اظهار داشت: عزت و استقلال امروز ایران مدیون خون شهدا است و ترویج فرهنگ شهادت در افزایش فضای معنویت در جامعه مؤثر است و می‌تواند پیام‌های ارزشمندی را به مخاطب منتقل کند.

بابایی با بیان این نکته که پاسداشت قهرمانان بی بدیل عرصه ی ایثار و شهادت و فرزندان رشید این آب و خاک بدون شک باعث مستحکم تر شدن رشته ی پیوند نسل جوان با پیشینه ی پرافتخار ایران اسلامی و تقویت فرهنگ ایثار در جامعه خواهد شد، افزود: تلاش برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره ی شهدای والامقام جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم و انتقال پیام و آرمان شهدا به نسلهای بعد، یکی از کوچکترین وظایف مسئولین و خدمتگزاران مردم در عرصه ی مدیریت شهری است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان  یادآور شد: همچنین در سال های گذشته تمثال سردار شهیدقاسم سلیمانی ،شهید شاطری و شهید محمد اخلاقی، شهید دریادار محمد همتی ،شهید موسوی و غیره بر دیوارهای شهری نقاشی شده است و ان شاءلله این روند در سالهای آتی هم ادامه پیدا خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۶۸۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان