//
کدخبر: ۲۹۴۹۴۹ //

برگزاری مراسم تحلیف در مرکز کارشناسان دادگستری استان کرمانشاه

مراسم تحلیف(سوگند) کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمانشاه با حضور فرهاد زرگوش مدیر آموزش دادگستری کل استان عصر امروز (۱۶ دی ماه )در مرکز کارشناسان دادگستری برگزار شد.

برگزاری مراسم تحلیف در مرکز کارشناسان دادگستری استان کرمانشاه

رامین شیرزادی رییس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمانشاه در ابتدای این مراسم اظهار داشت: کارشناسان رسمی دادگستری استان پس از قبولی در آزمون سراسری که بصورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد با گذراندن دوره کارآموزی و کارورزی زیر نظر مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان موفق به دریافت پروانه کارشناسی شدند که قبل از اخذ پروانه امروز در مراسمی با عنوان تحلیف شرکت ، و سوگند یاد می کنند که مطابق قوانین کشور و در جهت برقراری عدالت گام بردارند.

photo_2021-01-05_17-15-42

به گزارش فرتاک نیوز، شیرزادی افزود: مرکز کارشناسان دادگستری استان کرمانشاه با عضویت حدود ۳۰۰ کارشناس در ۴۳ رشته هم اکنون در حال فعالیت می باشد.

در ادامه این مراسم احد جلیلیان عضو هیات مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان با اشاره به عملکرد مرکز کارشناسان دادگستری تعداد پرونده های ارجاعی به این مرکز در ۹ ماهه سالجاری را بیش از یکهزار پرونده عنوان کرد و گفت: کانون کارشناسان دادگستری طی این مدت در راستای دانش اندوزی اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی در فضای مجازی نیز کرده است .

جلیلیان از دیگر اقدامات مرکز کارشناسان دادگستری استان کرمانشاه را اتصال به سیستم اتوماسیون اداری در جهت تکریم ارباب رجوع ، ایجاد کمیته صلح و سازش در مرکز کارشناسان رسمی دادگستری، استفاده از کارشناسان معاضدتی در طرح هر مسجد یک حقوقدان و آشنایی مردم با حقوق عامه عنوان کرد.

photo_2021-01-05_17-19-24

وی در پایان ضمن تشکر از حمایت دادگستری درخواست کرد تا سامانه ای در جهت حمایت از کارشناسان به منظور ارجاع پرونده ها طراحی شود تا از توان همه کارشناسان به صورت برابر استفاده گردد و در این زمینه حقی از افراد ضایع نشود.

در ادامه این مراسم فرهاد زرگوش مدیر آموزش  دادگستری کل استان کرمانشاه نیز با تبریک این مراسم به کارشناسان دادگستری با اشاره به شعر توانا بود هر که دانا بود گفت:دانایی یک قدرت است و کارشناسان دادگستری باید هم قدرتمند باشند هم توانا.

مدیر آموزش دادگستری استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به درخواست عضو هیات مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری مبنی بر ایجاد سامانه در جهت برقراری عدالت در ارجاع پرونده ها اظهار داشت: این امر تا زمانی که قانونی مصوب نشود امکان پذیر نیست و در این زمینه باید قاضی از ارجاع پرونده ها به افراد خاص منع گردد.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۴۹۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان