//
کدخبر: ۲۹۳۹۷۳ //

نوبخت: مقاومت دولت برای اصلاح لایحه بودجه طبیعی بود

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه مقاومت دولت برای اصلاح لایحه بودجه طبیعی بود، گفت: دشمنان می‌خواستند ما نتوانیم کشور را اداره کنیم ولی پرداختهای مالی به موقع بوده و پروژه‌های عمرانی در حال پیشرفت است.

نوبخت: مقاومت دولت برای اصلاح لایحه بودجه طبیعی بود

 محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه امروز (سه‌شنبه 9 دی) پس از حضور در کمیسیون تلفیق بودجه 1400 در گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار داشت: همکاری خوبی در موضوع بودجه شکل گرفته و در کمیسیون تلفیق موافقان و مخالفان نظرات خود را در مورد کلیات بودجه 1400 بیان کردند و درنهایت کلیات به تصویب نمایندگان رسید. 

وی افزود: این لایحه از یک جهت برای دولت پراهمیت است چرا که آخرین لایحه دولت دوازدهم است همچنین برای مجلس هم پراهمیت است زیرا اولین لایحه در دوره یازدهم است. 

رئیس سازمان برنامه و بودجه با تأکید بر اینکه مقاومت دولت برای اصلاح لایحه بودجه طبیعی بود تصریح کرد: ما برای چهارمین سال که شدیدترین تحریم‌ها وجوددارد لایحه بودجه 1400 را تنظیم کرده و به همین دلیل این بودجه بسیار خاص است. 

نوبخت اظهار داشت: دشمنان می‌خواستند ما نتوانیم کشور را اداره کنیم ولی همگان دیدند که پرداخت‌های مالی به  موقع بوده و پروژه‌های عمرانی در حال پیشرفت و افتتاح است.

وی از اعضای کمیسیون تلفیق که به کلیات بودجه 1400 رأی دادند تشکر می‌کنم.

وی گفت:‌دولت درباره همه ارقام منابع و مصارف بودجه کار کارشناسی کرده و از آن دفاع می‌کند ولی اگر استدلالی از سوی نمایندگان وجود داشته باشد در این باره گفتگو کرده و عقل جمعی را می‌پذیریم.

به گزارش فرتاک نیوز، وی تصریح کرد: تلاقی همکاری‌های دولت و مجلس در بودجه 1400 مبارک است چرا که آخرین بودجه دولت دوازدهم و اولین بودجه مجلس یازدهم است و اطمینان دارم که به خاطر مردم بین دولت و مجلس همکاری زیادی خواهد بود.

وی با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری که باید مجلس و دولت و قوا با یکدیگر کار را پیش ببرند گفت: ما حتما این موضوع را دنبال خواهیم کرد. 

وی گفت: لایحه بودجه 1400 واقع‌بینانه است ضمن اینکه بخشی از معیشت مردم با پرداخت‌های ما بوده است و قرار نیست از مردم مالیات زیادی بگیریم و آنچه که می‌خواهیم به آنها بپردازیم کم باشد. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۳۹۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان