//
کدخبر: ۲۹۴۷۶۱ //

‍ تعویض و نصب الکتروپمپ تاسیسات آب مجتمع سرباغ گلین سرپل ذهاب

مدیر آبفا شهرستان سرپل ذهاب از تعویض و نصب الکتروپمپ شناور ۴۵ کیلوواتی به وزن ۳۰۰ کیلو گرم‌ در تاسیسات آب مجتمع سرباغ گلین بخش قلعه شاهین این شهرستان خبر داد.

‍  تعویض و نصب الکتروپمپ تاسیسات آب مجتمع سرباغ گلین سرپل ذهاب

مدیر امور آبفا شهرستان سرپل ذهاب گفت: با همت و تلاش واحد معاونت بهره برداری و توسعه آب و پرسنل زحمت کش امور آبفا این شهرستان مشکل قطعی آب مجتمع سرباغ گلین بخش قلعه شاهین سرپل ذهاب برطرف گردید.

به گزارش فرتاک نیوز، احمدی در این رابطه اظهار داشت : مجتمع سر باغ گلین بخش قلعه شاهین در ۳۵ کیلومتری سرپل ذهاب واقع شده است و شامل ۴ روستای سرباغ گلین، روستای نجار، روستای چمن برآفتاب و روستای برآفتاب که در مجموع آب ۷۰۰ خانوار روستایی از این قسمت تامین می شود.

 وی ادامه داد: متاسفانه به دلیل خرابی پمپ آب شرب تاسیسات، اهالی این ۴ روستا با قطعی آب مواجه شدند.

 احمدی اظهار داشت : برای حل این مشکل از الکتروپمپ شناور ۴۵ کیلو واتی به وزن ۳۰۰ کیلو استفاده شد.

 این مسئول افزود: متاسفانه چون راه کوهستانی و صعب العبور بوده و امکان استفاده از ماشین آلات جهت حمل وسایل مورد نیاز نیست و باید پمپ جدید به دره ای به عمق ۶۰۰ متری که اتاقک پمپ در عمق ۳۰۰ متری دره قرار دارد انتقال داده میشد با مشکلات زیادی مواجه بودیم .

 مدیر امور آبفا شهرستان سرپلذهاب ادامه داد: برای حمل این پمپ که حدود ۳۰۰ کیلو وزن داشت، ۲۵ نفر از پرسنل زحمت کش این امور برای خدمت رسانی به مردم شریف روستا این پمپ را با دست حمل کرده و به محل اتاقک انتقال دادند.

 وی در ادامه تصریح کرد : برای تعویض و نصب این پمپ بالغ بر چهل میلیون تومان هزینه شده است.

احمدی در پایان از مساعدت و پیگیری های دکتر کاکاوند مدیر عامل شرکت آبفا کرمانشاه تشکر و قدردانی کرد و اظهار داشت: پرسنل امور آبفا شهرستان سرپل ذهاب بی وقفه در کنار مردم عزیز این شهرستان هستند و تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی هر چه بهتر بکار خواهند بست.

photo_2021-01-04_13-03-10

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۴۷۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان